تسنیم نوشت: نماینده ولی فقیه در استان اصفهان به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا در مجمع سازمان ملل اشاره کرد و گفت: ترامپ دیوانه همچون شمر که روز عاشورا گزافه‌گویی می‌کرد رجزخوانی می‌کند اما ما در عمل پاسخ آنها را می‌دهیم.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد صبح امروز در مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح اصفهان با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) با اشاره به سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران افزود: دشمن تصور می‌کرد ایران به‌تازگی انقلاب کرده و ارتش و سپاه قوی ندارد و می‌تواند شهرهای ما را بگیرد، اما نیروهای مسلح ما با وجود آنکه هنوز جان نگرفته بودند هشت سال مقابل دشمن بعثی ایستادگی و مقاومت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان به سخنان رئیس جمهور آمریکا در مجمع سازمان ملل اشاره کرد و گفت: ترامپ دیوانه همچون شمرکه روز عاشورا گزافه‌گویی می‌کرد رجزخوانی می‌کند اما ما در عمل پاسخ آنها را می‌دهیم.

وی با ابراز اینکه «سایه حکیمانه فرمانده کل قوا بر سر ملت ایران و نیروهای مسلح ما وجود دارد»، خاطرنشان کرد: این فرماندهی، میهن‌دوستی و استکبارستیزی دلیل پیشرفت ایران بوده است.

طباطبایی‌نژاد با تأکید بر اینکه دفاعی که در حمایت از ناموس کشور باشد مقدس است گفت: امروز نیز همانند گذشته راه مقاومت را می‌پیماییم و با ملت منسجم و مقتدر کنار نیروهای مسلح و رهبری قوی و آگاه مقابل دشمنان ایستاده‌ایم.

سخنان سخیف ترامپ عمق دشمنی آمریکایی‌ها با ملت ایران اسلامی را به نمایش گذاشت

همچنین نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: سخنان سخیف ترامپ عمق دشمنی آمریکایی‌ها با ملت ایران اسلامی را به نمایش گذاشت. 

آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی گفت: آنچه این روزها قلب ما را به درد آورده و ما را به وعده‌های الهی امیدوار کرده سخنان سخیف ترامپ و رژیم صهیونیستی در سازمان مللی که جای صلح و رعایت حقوق است، سازمان ملل را به محلی برای توهین به ملت‌ها تبدیل کرده‌اند و از برجام گفته و نتانیاهو تایید کند، البته مقام معظم رهبری، فرمانده کل سپاه، رئیس جمهور همه پاسخ حرف‌های قرون وسطایی جاهلانه را داده است.

دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: عمق دشمنی آمریکایی‌ها را به نمایش گذاشت و آنچه علیه ملت بزرگ ایران در سرپرورانده است را به نمایش گذاشت و همین موضوع بود و دوراندیشی امام (ره) را در سال‌های پیش که فرمودند یک کار درست در حق ملت اگر آمریکایی‌ها داشتند همین قطع رابطه با ایران بود را نشان داد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به عهدشکنی آمریکایی‌ها در جریان برجام گفت: در برجام هم آمریکایی ها یک قدم جلو نگذاشته و همواره عهدشکنی کرده و تعهدات روی کاغذ را که خود امضا کرده‌اند را هم اجرا نکرده و بر آن پایبند نبوده‌اند و رفتار این جنایتکاران جز افزایش نفرت ملت‌های مسلمان و آزاده و ملت ایران به همراه ندارد و مردم ما به بصیرت و دوراندیشی امام (ره) درباره دشمنی دیرینه آمریکایی‌ها را به نمایش گذاشت.

وی عنوان کرد: آمریکایی‌ها در طول تاریخ جنایات بسیاری از خود به ثبت و برجای گذاشته و در جریان تاریخ شاهد جنایات بسیاری از سوی این دولت استکباری و سردمداران همراه با این جنایتکار بوده‌ایم و سخنان سخیف سران این کشور چیزی جز افزایش نفرت ملت‌ها نسبت به این دولت به دنبال ندارد.

29219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =