۰ نفر
۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
رامبد جوان مهمان دهمین برنامه «سی و پنج»

سری جدید برنامه اینترنتی «سی‌ و پنج» که تا کنون نه قسمت آن با اجرا و سردبیری فریدون جیرانی به صورت زنده پخش شده است، شنبه 1 مهر در دهمین قسمت میزبان رامبد جوان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فریدون جیرانی در دهمین قسمت از سری جدید این برنامه، میزبان رامبد جوان خواهد بود. این برنامه ساعت ۹ شب به صورت زنده روی سامانه‌ تی‌وی‌نت (tvnet.ir)  پخش می‌شود.

کیومرث پوراحمد، جواد عزتی، هومن سیدی، پیمان قاسم‌خانی، منیژه حکمت، حامد بهداد، حمید نعمت‌الله، محمدمهدی عسگرپور و ویشکا آسایش میهمانان قبلی برنامه زنده «سی‌ و پنج» بوده‌اند.

فصل قبلی برنامه ۳۵ به صورت تولیدی برای مخاطبان پخش می‌شد اما سری جدید این برنامه شنبه‌ها رأس ساعت ۹ شب به وقت تهران روی سامانه‌ تی‌وی‌نت به صورت زنده پخش می‌شود.

همچنین پس از پخش زنده این برنامه‌، تکرار ضبط‌شده آن روی چهار سامانه «فیلم‌نت»، «پلان»، «تی‌وی‌نت» و «آی‌نت» قرار خواهد گرفت و مخاطبان می‌توانند برنامه را مجددا تماشا یا دانلود کنند.

سامانه‌ «تی‌وی‌نت»، محصول شرکت نشر الکترونیک ایران، دارای «پروانه فعالیت اپراتور خدمات تلویزیونی مبتنی بر پروتکل اینترنتی (IPTV)» از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

کارنامه هنری رامبد جوان

رامبد جوان بازیگر، کارگردان و مجری است که تاکنون در یازده فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته است. او با حضوری کوتاه در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار «همسران» وارد عرصه بازیگری در تلویزیون شد و پس از آن حضوری پررنگ در مجموعه تلویزیونی «خانه سبز» در نقش «فرید صباحی» داشت. او پس از بازی در این نقش مدتی در دهه 70 با نام «فرید جینگلبرد» مشهور شده بود.

رامبد جوان کارگردانی چهار مجموعه تلویزیونی به نام‌های «گم‌گشته»، «نشانی»، «مسافران» و «توطئه فامیلی» و همچینن مجموعه طنز آیتمی «جمعه بازار» و برنامه تلویزیونی «گپ» را بر عهده داشته‌است. او کارگردان و مجری برنامه «خندوانه» است که پخش آن از سال ۱۳۹۳ از شبکه نسیم آغاز شد و چهارمین فصل آن اخیرا با حضور همسرش نگار جواهریان به عنوان مهمان پایان یافت.

جوان همچنین تا به کنون کارگردانی فیلم‌های سینمایی «اسپاگتی در هشت دقیقه»، «پسر آدم، دختر حوا»، «ورود آقایان ممنوع» و «نگار» را بر عهده داشته و برای بازی در فیلم سینمایی گناهکاران ساخته فرامرز قریبیان سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در سی‌ویکمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

او این روزها جدیدترین اثر سینمایی‌اش، «نگار» که پرفروش‌ترین فیلم هفته گذشته بوده را روی پرده دارد.

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =