در یکم مهر، چالش جدید شورای نگهبان با شورای شهر یزد بر سر عضویت یک زرتشتی، پربازدیدتر از سایر اخبار بود.

در سرویس سیاسی مهمترین خبر امروز به سخنرانی رئیس جمهور در روز اول مهر اختصاص داشت. روحانی به دانش‌آموزان گفت: احترام به افکار دیگران را تمرین کنید!

در این سرویس حرف‌های فائزه‌ هاشمی درباره ممنوع‌الخروجی‌، موافقت با ازدواج ‌موقت، اعتراض‌ مادر به حجابش و فمینیست‌ بودن او بازدید زیادی داشت. همچنین پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به این سوال پربازدید بود: چرا عضویت یک زرتشتی در شورای شهر یزد خلاف شرع است؟

در سرویس اقتصادی خبر صعود قیمت سکه و دلار در نخستین روز پاییز از همه اخبار دیگر بازدید بیشتری داشت. پس از آن، مخاطبان به خوبی فهمیدند با کمتر از ۳۵۰ میلیون تومان، کجاهای تهران می‌شود آپارتمان زیر ۱۰۰ متر خرید. همچنین آنها دوست داشتند بدانند برای خرید آپارتمان در منطقه سازمان آب چقدر باید هزینه کرد؟

در پربازدیدترین خبر سرویس فرهنگی اعلام شد نام لیلا حاتمی در بین برترین بازیگران زن قرن ثبت شده است. همچنین واکنش تند داریوش پیرنیاکان به اظهارات علی اکبر گلپا علیه شجریان بازدید زیادی داشت. پس از آن هم اعلام شد خشم روس‌ها از انتشار ویدئوی جنجالی مورگان فریمن برانگیخته شده است.

در سرویس جامعه، پاسخ مخاطبان به پنجمین پرسش مهر روحانی بازدید زیادی داشت. در این سرویس خبر ترافیک سنگین در بزرگراه‌های تهران در نخستین روز مهر ۹۶ هم بازدید زیادی داشت. در این سرویس جزییات ممنوعیت صدور هولوگرام در پایتخت هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس بین‌الملل خبر مهم برافراشته شدن پرچم رژیم‌صهیونیستی در خیابان‌های اربیل موجی از تعجب برانگیخت. همچنین در این سرویس درخواست وزیر خارجه ژاپن از ظریف درباره کره‌شمالی بازدید زیادی داشت و در نهایت خبر موضع‌گیری الجبیر درباره همه‌پرسی اقلیم کردستان پربازدید شد.

در سرویس طنز هم ماجرای هفت‌تیرکشی در سازمان ملل! پربازدید بود.

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =