پاسخ موشکی سپاه موجی از خوشحالی را در بین مردم به وجود آورد

مهر نوشت: نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با تأکید بر اینکه مرگ بر آمریکا و اسرائیل شعار استراتژیک برای جهان اسلام است، گفت: مبادا افتخارات حمله موشکی سپاه به داعش دچار حاشیه شود.

آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با سفارش مردم به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا بهترین مراقب و محافظ انسان است.

وی با بیان اینکه امام علی(ع) می فرمایند؛ ای مردم بدانید دیده بانی از خودتان و مراقبانی از اعضاء و جوراح تان برای شما قرار داده شده است، تصریح کرد: امروز این قدم هایی که در راهپیمایی روز قدس برداشتید و این حضور شما در نماز جمعه را ملائکه الله می نویسند.

«قدس» تنها روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امروز روز جهانی قدس است و همچنان که امام راحل فرمودند روز قدس تنها روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام و مسلمین است، نمادی از مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است، گفت: قدس سرزمین اسلامی و نخستین قبله مسلمانان است، محل بعثت بسیاری از پیامبران الهی است و نباید چکمه پوشان صهیونیستی در قدس قدم بگذارند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه روز قدس متعلق به جهان اسلام است، جهان اسلام باید بداند وجود صهیونیستها نه فقط برای فلسطین بلکه برای جهان اسلام خطر است، تصریح کرد: هدف رژیم صهیونیستی نابودی اسلام و مسلمانان است، خوشبختانه شاهد زوال رژیم صهیونیستی هستیم، با اتحاد مسلمانان و انسجام جهان اسلام و مشت های گره کرده آنان روزی فرا خواهد رسید که رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار محو شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید از دشمن اصلی غفلت کنیم، دشمن اصلی ما آمریکا و رژیم صهیونیستی است، این دو عامل اصلی فتنه در منطقه هستند، افزود: هرگونه تفرقه و اختلاف و درگیری بین مسلمانان ریشه اش به آمریکا و اسرائیل برمی گردد، همه مصیبت های منطقه و عامل تروریست های فتنه گر آمریکا و اسرائیل هستند.

آمریکا و رژیم صهیونیستی تروریسم دولتی به ذات هستند

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی تروریسم دولتی به ذات هستند، فراموش نکرده ایم که آمریکا هواپیمای مسافربری ایران را در آسمان زد و بسیاری از شخصیت های فلسطینی و لبنانی را ترور کرد، اظهار داشت: داعش نیز مولود خبیث رژیم صهیونیستی و آمریکا است، مرگ بر آمریکا و اسرائیل شعار استراتژیک برای جهان اسلام است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه صمیمانه از شما مردم ولایتمدار که با دهان روزه در این راهپیمایی شرکت کردید تقدیر می کنم، تصریح کرد: اجر شما با خدای متعال است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن عید سعید فطر و تبریک این عید اظهار داشت: بعد از یک ماه بندگی در روز عید فطر که عید واقعی مسلمانان است دوباره گرد هم می آییم، مهمترین عمل در این عید نماز عید فطر است که نماد وحدت، همبستگی و قدرت بوده و نشانه اجتماع بزرگ مسلمانان است.

وی یادآور شد: نماز عید فطر را در مصلای الغدیر خرم آباد با حضور پرشور و با همین صفوف به هم پیوسته و فشرده به نمایش می گذاریم.

مردم از دستگاه قضایی انتظار قاطعیت و اقتدار دارند

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود به چهارشنبه ۷ تیرماه سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان گفت: این روز به عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است، شهید بهشتی مرد علم و عمل، بیان و قلم و دیانت و سیاست بوده است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه شهید بهشتی با صلابت تمام خاری در چشم دشمنان بوده است و قربانی اقدامات تروریستی منافقان شد، تصریح کرد: شهید بهشتی زحمات زیادی قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران کشیدند و پایه گذار دستگاه قضا در جمهوری اسلامی ایران بودند، امروز این قوه مقتدر و مستقل نتیجه پایه گذاری قوی دکتر بهشتی است.

وی با تاکید بر اینکه مردم از دستگاه قضایی انتظار قاطعیت و اقتدار دارند، مردم انتظار دارند دستگاه قضا با قاطعیت گریبان متجاوزان و متخلفان را بگیرد، افزود: دستگاه قضا نسبت به پرونده های کلان مفاسد اقتصادی با قاطعیت رای صادر کند؛ پرونده اختلاس ها چه شد؟ مفسدین اقتصادی فی الارض چه کسانی بودند؟ حقوق های نجومی چه شد؟ چه کسانی در مملکت دست اندازی به بیت المال داشتند؟

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد افزود: رئیس قوه قضاییه موضع گیری های انقلابی و قاطع دارد اما مردم انتظار دارند عملکرد دستگاه قضایی هم قاطع باشد تا متخلفین حیات خلوتی برای خود درست نکنند.

پاسخ موشکی سپاه موجی از خوشحالی را در بین مردم به وجود آورد

آیت الله میرعمادی در ادامه سخنان خود با اشاره به پاسخ باصلابت موشکی فرزندان دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مقر تروریست های داعش گفت: این پاسخ موجی از شادابی و نشاط و خوشحالی را در مردم ایران به وجود آورد و غرور ملی تقویت شد.

وی با بیان اینکه مردم ایران و تمام اقشار با سلایق گوناگون به این اقدام موشکی به عنوان مظهر اقتدار ایران افتخار کردند، حتی ضد انقلاب ها در خارج از کشور نیز از این اقدام خوشحال شدند که ایران قوی است، تصریح کرد: جای تشکر و سپاس دارد این اقدام سپاه، این عزیزان با تیزبینی و درایت و به موقع و به جا پاسخ دندان شکنی به تروریست ها دادند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه این اقدام موشکی نشان داد ایران قادر است در برابر هرگونه تهدیدی با قاطعیت و محکم پاسخ کوبنده بدهد، فرقی نمی کند این تهدید در لباس داعش یا در قامت آمریکا و رژیم صهیونیستی باشد، افزود: همه فهمیدند جواب ترقه بازی موشک است، این اقدام موشکی موفقیت آمیز پس از دوران دفاع مقدس بی نظیر بوده است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه این سیلی گرچه به صورت داعش اصابت کرده اما صدایش استکبار و رژیم صهیونیستی و آل سعود را به لرزه درآورده است، تصریح کرد: پیام اصلی اقدام موشکی سپاه آن است که ایران توانایی نظامی لازم و کافی را برای دفع هرگونه تهدید دارد.

مبادا با حاشیه سازی افتخار حمله موشکی سپاه تحت الشعاع قرار بگیرد

وی یادآور شد: این اقدام موشکی لرزه بر اندام استکبار جهانی و آل سعود انداخته به طوریکه نفس در سینه استکبار و آل سعود حبس شد و تا مدتی گیج بودند که چه اتفاقی افتاده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امروز ایران سربلند است و بر سر امنیت خود با کسی شوخی ندارد، آل سعود بداند در برابر موشک های ایران همچون مگس هستند و قدرت عرض اندام ندارند، گفت: این ها عده ای شکم پرست و شهوت پرست هستند.

آیت الله میرعمادی در ادامه با تاکید بر اینکه مبادا این افتخارات دچار حاشیه شود، با حاشیه سازی این افتخارات را تحت الشعاع قرار ندهید، افزود: مسئولان باید اقتدار نظامی سپاه را تقویت کنند؛ نیش نزنند و از حرف هایی که باعث می شود این اقتدار به عظمت خود باقی نماند دوری کنیم.

وی افزود: امروز نیاز به وحدت و انسجام داریم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =