در سال تحصیلی آینده 263 دانشجو معلم از طریق کنکور سراسری جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در جلسه توجیهی مصاحبه علمی و گزینش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از جذب و به کارگیری 263دانشجو معلم از طریق کنکور سراسری در دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت : سازمان سنجش اسامی چند برابر ظرفیت داوطلبان به استان های مختلف ارسال می کند و نتایج نهایی پس از مصاحبه علمی و گزینش اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، خدانظر دریکوند به ظرفیت پذیرش دانشگاههای فرهنگیان لرستان اشاره کرد و افزود : 84دانشجو معلم زن و 179دانشجو معلم مرد جذب خواهند شد . وی در ادامه تاکید کرد : کار مصاحبه علمی و گزینش داوطلبان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان از 5شهریور ماه آغاز و تا 13فروردین ادامه خواهد داشت . وی به مکان مصاحبه و گزینش داوطلبان هم اشاره کردو گفت : کار مصاحبه علمی و گزینش داوطلبان زن در پردیس فرهنگیان آیت الله کمالوند و دواطلبان مرد هم در پردیس فرهنگیان علامه طباطبایی شهرستان خرم آباد انجام خواهد شد .

وی در ادامه با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش هم اشاره کردو افزود : کمیته های مختلفی برای انجام این کار تشکیل شده وبرنامه زمانبندی هم در روزهای آینده از طریق رسانه ها به اطلاع دواطلبان خواهد رسید .

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =