اعضای تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان صبح امروز (سه شنبه) با حضور در آسایشگاه سالمندان کهریزک به عیادت ساکنین این مجموعه رفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران خود را برای مسابقات قهرمانی جهان که مردادماه به میزبانی آرژانتین برگزار خواهد شد، آماده می کند.
این تیم در اردوهای آماده سازی خود در راستای انجام امور فرهنگی صبح امروز با حضور در آسایشگاه کهریزک با سالمندان و بیماران ام اس این مرکز دیدار و گفتگو کردند.
ملی پوشان نوجوان والیبال ایران ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح وارد آسایشگاه کهریزک شدند و در ابتدا در محوطه آسایشگاه بر سر مزار دکتر حکیم زاده موسس این مجموعه حاضر شدند و با قرائت فاتحه یاد این مرد نیکوکار را گرامی داشتند.
سپس بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال نوجوانان از بخش های بنفشه یک تا پنج که آسایشگاه ویژه مردان بود، بازدید و با توضیحات مسئولین آسایشگاه و سالمندان حاضر در این بخش ها با این مجموعه بیشتر آشنا شدند.
ملی پوشان با اهدای شاخه گل به سالمندان این مجموعه ها فرارسیدن عید نوروز و بهار طبیعت را تبریک گفتند و برای آنان آرزوی سلامتی کردند.
ساختمان ام اس دیگر واحد مورد بازدید تیم ملی والیبال نوجوانان بود که دکتر علی سرایی (یکی از موسسین انجمن ام اس ایران) که در این مرکز بسر می برد، در دیدار با ملی پوشان از این بیماری و علائم و مشکلات آن گفت.
بازدید کاروان تیم ملی والیبال نوجوانان از آسایشگاه کهریزک به مدت یک ساعت و نیم به طول انجامید و ساعت ۱۱ ملی پوشان برای پیگیری تمرینات خود به از خانه سالمندان خارج و به سمت کمپ تیم های ملی والیبال حرکت کردند.
آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک یکی از نهادهای درمانی بزرگ در ایران است که در جنوب شهر تهران و در نزدیکی شهر کهریزک بنا شده ‌است، این آسایشگاه در سال ۱۳۵۱ به همت دکتر محمدرضا حکیم زاده لاهیجی فعالیت خود را آغاز کرد.
خانه سالمندان کهریزک که در ابتدا از فضایی کوچک و محدود استفاده می‌کرد، با کمک افراد خیر امروز در فضایی به وسعت ۴۲۰ هزار متر مربع با ۱۶۰ هزار متر مربع زیربنا، با بخش‌های بهداشتی، درمانی، توان‌بخشی، آموزشی و امور فرهنگی و ورزشی در خدمت مددجویان است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =