مهر نوشت:

فرماندار انديمشك از احتمال وقوع طوفان مجدد تا روز يكشنبه آينده خبر داد.

حميدرضا گودرزي گفت: در انديمشك شرايط عادي است ولي سامانه پيش بيني هوا تا روز يكشنبه شرايط ناپايدار به ويژه در ارتقاعات را براي اين شهرستان پيش بيني كرده است.

وي افزود:‌ با توجه به احتمال وقوع طوفان تا روز يكشنبه، به مردم اين شهرستان توصيه مي كنيم در مواقع طوفان با توجه به پايين آمدن ديد تا كمتر از 50 متر در خانه هاي خود مانده و چنانچه در شرايط اضطراري نياز به خروج از منزل دارند حتما با چراغ روشن و سرعت مطمئنه حركت كنند.

فرماندار انديمشك گفت: طي اين چند روز براي جلوگيري از وقوع حوادث احتمالي از گذاشتن اشيای سبك و يا حتي نيمه سنگين بر روي پشت بام و يا پنجره ها خودداري كرده و در صورت نياز آنها را محكم ببندند.

گودرزي گفت: مردم بايد در صورت وقوع طوفان خود را در جاي امني قرار دهند تا از برخورد با اجسام معلق در هوا جلوگيري كنند.

او يادآور شد: در اثر طوفان روز سه شنبه شهرستان انديمشك كه از ساعت هفت بعد از ظهر تا 9 شب با سرعت 100 كيلومتر ادامه پيدا كرد متاسفانه يك نفر جان خود را از دست داد كه براي اين طوفان ستاد بحران ساعت هشت شب همان روز تشكيل شد.

فرماندار انديمشك گفت: بر اثر طوفان رخ داده تقريبا 70 درصد از برق و آب برخي مناطق شهرستان قطع شد. با اين طوفان مشكل گاز و مخابرات نداشتيم ولي براي حل مشكل برق با هماهنگي خوبي كه با مديركل برق استان برقرار شد معاون اداره كل برق خوزستان به شهرستان آمده و همزمان گروه هاي امدادي اداره شوش و سوسنگرد نيز در انديمشك حضور پيدا كردند.

گودرزي در پايان گفت: تاكنون نزديك به يك ميليارد تومان برآورد خسارت مالي شده ولي در حال جمع بندي نهايي نيز هستيم كه نتيجه آن متعاقبا اعلام مي شود. تمام مشكلات شبكه برق تا بعدازظهر روز گذشته حل شد.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =