بهزاد فراهانی چراغ پیوند خونی را روشن کرد/ نمایش «پیوند خونی» به یاد مصطفی عبدالهی روی صحنه رفت

اجرای نمایش «پیوند خونی» به کارگردانی هوشمند هنرکار، با سخنان بهزاد فرهانی و به یاد مصطفی عبداللهی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دوشنبه عصر پنجم مرداد ماه خانه نمایش میزبان جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه بود؛ هنرمندان و خبرنگارانی که برای تماشای نمایش «پیوند خونی» در اداره تآتر گرد هم آمده بودند.

پیش از شروع رسمی اجرای نمایش «پیوند خونی»، در حالی که تصویر مصطفی عبداللهی در تالار نمایش خودنمایی می‌کرد و خانواده او در سالن حضور یافته بودند، بهزاد فراهانی با سخنان خود چراغ نمایش را روشن کرد.

این بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما در سخنانی با اشاره به اینکه گروه نمایش «پیوند خونی» اثر خود را به هنرمند فقید تآتر مصطفی عبداللهی تقدیم کرده‌اند، گفت: «مصطفی عبداللهی چنان جاپای زیبایی در تآترمان به یادگار گذاشته که هیچ‌گاه یاد و خاطره‌اش، سخاوت و بزرگی و غرور زیبایش از یادمان نمی‌رود. من آرزو می‌کنم خانواده و به خصوص فرزندش دستاوردی از گذشته این مرد به دست اهالی تآتر برسانند.»

او ادامه داد: «من خیلی خوشحالم که هوشمند (هنرکار) مهربانی کرده و اجراهایش را به مصطفی تقدیم کرده که این نشان دهنده وفاداری‌اش به صنف و برادرانش است.»

او ابراز امیدواری کرد با تبلیغات آثار نمایشی در میان فعالان این عرصه رونق تآتر بیشتر شده و زحماتی که گروه‌های نمایشی برای ارائه کارهای خلاقه انجام می‌دهند، به خوبی دیده شود و مورد ارزیابی قرار بگیرد.

کاظم هژیر آزاد، هومن عبداللهی فرزند زنده‌یاد مصطفی عبداللهی، فرشید صمدی‌پور و سیامک حلمی و برخی دیگر از یاران و همکاران مصطفی عبداللهی و همچنین جمعی از خانواده تآتر و رسانه و مطبوعات پس از سخنان فراهانی به تماشای «پیوند خونی» نشستند.

«پیوند خونی» براساس متنی از آثول فوگارد و بازنویسی هنرکار روی صحنه می‌رود. این کارگردان متن فوگارد را با توجه به تحول زمانه و نیازهای دنیای امروز و تغییر روابط بشریت، بازنویسی کامل کرده است. نمایش «پیوند خونی» حکایت دو برادر در تلفیق نگاه این کارگردان و نویسنده نمایشنامه است.

جمشید صفری و مسعود مهرابی بازیگران این نمایش هستند و پارسا پولادوند نیز دستیاری کارگردان را به عهده دارد. طراحی صحنه این نمایش همچون اغلب آثار این کارگردان توسط خود هنرکار انجام شده است.

نمایش «پیوند خونی» هر شب ساعت 19 در تالار نمایش اداره تآتر روی صحنه می‌رود.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =