۰ نفر
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

پروژه گازرسانی به شهرستان بهاباد با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت گاز کشور، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار بهاباد و جمعی‌ از مسئولان استان با اعتباری بالغ بر ۸۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، پروژه گازرسانی به شهرستان بهاباد صبح امروز با حضور «حمیدرضا عراقی» معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت نفت کشور ، «علی زینی وند» سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری، «سیدرضی خادمی» سرپرست معاونت عمرانی استانداری یزد، «عباس اقبال» فرماندار بهاباد و جمعی از مسئولان استان به بهره برداری رسید.

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۸۰ میلیارد ریال اجرا شده است که شامل ۷۰ کیلومتر خط انتقال، ۶۲ کیلومتر شبکه فولادی و سه ایستگاه انتقال می باشد. با بهره برداری از این ایستگاه شهرستان بهاباد به صورت رسمی وارد مدار گاز طبیعی شده و در فاز اول مردم شهر بهاباد می توانند از نعمت گاز شهری برخوردار شوند.


با گازرسانی به شهرستان بهاباد تمام شهرهای استان یزد از نعمت گاز شهری برخوردار شدند. در ادامه این مراسم مشعل گاز شهری نیز در مسجد جامع شهر بهاباد روشن شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =