لیورپول موفق شد در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس اولین شکست منچستر سیتی را در رقابت‌های این فصل جزیره رقم بزند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس، لیورپول از ساعت 19:30 در ورزشگاه آنفیلد میزبان منچستر سیتی بود و این دیدار را با نتیجه 4 بر 3 به سود خود پایان داد.

در این بازی شاگردان کلوپ نمایش دلپذیری را از خود به نمایش گذاشتند و موفق شدند 4 بار دروازه سیتزن‌ها را باز کنند تا ضمن جبران شکست دور رفت بردی ارزشمند و هیجان انگیز را مقابل صدرنشین جزیره بدست آورند و اولین باخت فصل گواردیولا را به او و شاگردانش تحمیل کردند.
بازی در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید. چمبرلین در دقیقه 9 لیورپول را پیش انداخت اما در ادامه سانه روی جاگیری مضحک کاریوس دروازه ‌بان لیورپول بازی را در دقیقه 40 به تساوی کشاند.
در نیمه دوم شاگردان کلوپ موفق شدند 3 بارتوسط فیرمینیو 59، مانه 61 و صلاح 68 دروازه سیتی را باز کردند اما در ادامه برناردو سیلوا 84 و گوندوگان 90 دو گل را جبران کردند تا بازی در دقایق پایانی با حساسیت بالایی دنبال شود اما در نهایت قرمزهای آنفیلد پیروز این دیدار شدند.


256 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =