۰ نفر
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
دفاع از فیلم‌ساز متهم به آزار جنسی

الک بالدوین از وودی آلن دفاع کرد و حملات اخیر به او را ناعادلانه و ناراحت‌کننده خواند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، الک بالدوین که در فیلم‌های «جاسمین غمگین» و «تقدیم به رم با عشق» به کارگردانی وودی آلن بازی کرده است، از حملات بازیگرانی چون گرتا گرویگ، میرا سروینو، ربکا هال و تیموتی شلمی به وودی آلن انتقاد کرد.

وودی آلن در چند وقت اخیر به دلیل اتهاماتی که دیلن فارو علیه او مطرح کرد، به شدت مورد حمله بازیگرانی قرار گرفت که در فیلم‌های او بازی کرده‌اند. برای نمونه چندی پیش تیموتی شلمی و ربکا هال دستمزدشان از بازی در فیلم وودی آلن را به جنبش مبارزه با آزار جنسی زنان بخشیدند. (اینجا)

الک بالدوین در سوی دیگر ماجرا ایستاده است و حملات تند به وودی آلن و نادیده گرفتن حرف‌های او درباره اتهامات دیلن فارو را نادرست می‌داند. او در این باره گفت: «اتهام علیه وودی آلن در دو ایالت مختلف بررسی شد و پس از آن بررسی‌ها هیچ یک از اتهامات به اثبات نرسید. نادیده گرفتن عمدی او و آثارش شاید هدفی داشته باشد اما به نظر من ناعادلانه و ناراحت‌کننده است. یکی از افتخارات کارنامه کاری من همکاری با وودی آلن در سه فیلم است.»

اتهامات علیه وودی آلن در حالی کاملا پذیرفته شده است که برادر دیلن فارو ادعاهای او را رد و اعلام کرده است که او این سخنان را تحت تاثیر مادرش میا فارو می‌زند. میا فارو همسر پیشین وودی آلن است.

بالدوین در این باره گفت:‌ «نمی‌توان با ادعای مبارزه با آزار جنسی کودکان، احتمال بی‌گناه بودن وودی آلن را نادیده گرفت. قرار نیست که اتهامات دیلن فارو را رد کنیم یا نادیده بگیریم اما باید در این مورد باید با احتیاط عمل کرد.»

پس از رسوایی‌های جنسی پی‌ در پی هالیوودی‌های سرشناس از هاروی واینستین گرفته تا کوین اسپیسی ماجرای کهنه وودی آلن و دیلن فارو باز به کانون توجه بازگشت. یکی از نخستین کسانی که آلن را محکوم کرد، الن پیچ بود. او با انتشار پستی در فیسبوک از همکاری با وودی آلن به عنوان پشیمانی بزرگ نام برد.

دیلن فارو نیز چندی پیش در یادداشتی از بازیگران برای دورویی و ادامه همکاری با وودی آلن انتقاد کرده بود.

منبع: گاردین/ ۱۶ ژانویه

58241 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =