چالش فرسودگی ساختمان های اداری منابع طبیعی لرستان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، از روند عملیات اجرایی پروژه های در حال ساخت ، ساختمان های جدید ادارات منابع طبیعی شهرستان های چگنی و کوهدشت بازدید کرد و از نزدیک در جریان عملکرد و مراحل پیشرفت فیزیکی این ساختمان ها قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، شیرزاد نجفی، با بیان اینکه فرسودگي ساختمان هاي اداري منابع طبیعی يکي از چالش هاي اساسي پيش روي این اداره کل مي باشد، اظهار کرد: اتمام و بهره برداري از ساختمان های درحال احداث اداري ، يک ضرورت اساسي براي خدمت رساني به شهروندان و هم استاني هاي عزيز مي باشد.

وی گفت:علي رغم پيگيري ها و مساعدت هاي صورت گرفته از سوي این اداره کل، اما تکمیل این پروژه ها ،هنوز نيازمند توجه بيشتر مسئولين و نهادهاي متولي امر در سطح کشوري و استاني مي باشد.

نجفی ميزان پيشرفت فيزيكي اين پروژه ها را 80 درصد اعلام و اظهار اميدواري كرد: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته و تخصيص اعتبارهای به موقع ، پروژه هاي در دست اقدام این دو شهرستان در هفته منابع طبیعی به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل منابع طبیعی در پایان تصریح کرد: براساس ماده ۵۶ قانون برنامه پنجم توسعه، رعايت الزامات معماري و نظام هاي فني و اجرايي كشور از اهداف اين اداره كل براي افزايش كيفيت ، طول عمر مفيد و بهينه سازي ساخت و سازهاي ساختماني دولتي مي باشد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =