دیدار استاندار مازندران از پارک علم و فناوری استان

استاندار مازندران در بازدید از پارک علم و فناوری مازندران در ساری گفت :این پارک مهمترین ظرفیت برای تبدیل علم و دانش به فناوری و ثروت است و یک نماد اقتصادی مقاومتی است .

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از ساری ،محمد اسلامي استان مازندران را داراي استعدادهاي فراوان انساني خواند و گفت : پارك علم و فناوري بايد تبديل علم و دانش به ثروت را ريل گذاري كند .

مقام عالي دولت در استان با اشاره به اينكه تجاري سازي ايده و دانش روي معيشت و اقتصاد تاثير زيادي دارد تاكيد كرد : توسعه شركتهاي دانش بنيان و مراكز رشد و فناوري مي تواند موجب گسترش كارهاي خلاقانه و نوآورانه در كسب وكار شود .
وي افزود : بايد تلاش كنيم تا هسته هاي نوآورانه سازماندهي و با برگزاري كارگاه هاي آموزشي و مهارتي زمينه اشتغال فارغ التحصيلان را فراهم كنيم .
اسلامي تصريح نمود : فضا و فرصت لازم و زيرساخت هاي مازندران و نيروي انساني تحصيل كرده و فرهيخته فرصتهايي ارزشمند براي توسعه اشتغال و توليد و رونق كسب و كار جديد است .
در اين بازديد معتمدزادگان رئيس پارك علم و فناوري مازندران گزارشي در مورد فعاليتها و اقدامات پارك علم و فناوري مازندران ارائه نمود و از راه اندازي مركز نوآوري و فن آوري تنكابن تا پايان سال خبر داد .

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =