حضور شهرداری خوی در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با شعار "خوی؛ دیار شمس"

شهردار خوی از حضور حضور شهرداری این شهر در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با شعار "خوی؛ دیار شمس" خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محرم اکبرزاده در تشریح این خبر گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از جمله مهمترین نمایشگاه های هایی است که برای معرفی ظرفیت های تاریخی، فرهنگی، اقلیمی و هنرهای سنتی مناطق و شهرهای مختلف کشور ایران و با حضور کشورهای مختلف هر سال برگزار می شود.

وی افزود: کشورهای توسعه یافته، سرمایه گذاری ویژه ای در حوزه فرهنگی انجام می دهند و باید گفت که بخش عمده ای از توسعه صنعت توریسم مربوط به رشد فرهنگی بوده و معرفی مناسب ظرفیت های تاریخی و فرهنگی و اقلیمی شهرها در این مسیر بسیار تاثیر گذار بوده است.

شهردار خوی تاکید کرد: برهمین اساس شهرداری خوی همچون سالهای گذشته تلاش می کند تا با حضور در رویدادهای مهم فرهنگی و گردشگری ظرفیت های والای ارزشمند گردشگری خوی را معرفی کرده و گامی برای افزایش زمینه گردشگران و علاقمندان به شهرهای فرهنگی بردارد.

وی در ادامه با اشاره به نقش و اهمیت حضور در نمایشگاه های گردشگری افزود: نمایشگاه های ملی و فرا ملی یکی از بهترین فرصت های معرفی پتانسیل های تاریخی خوی می باشد که دارای پیشینه عظیم و باشکوه فرهنگی و علمی و مذهبی بوده و بیشترین آثار تاریخی استان آذربایجان غربی را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از ۳ لغایت ۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود و علاقمندان به فرهنگ و هنر شهر خوی می تواند از غرفه شهرداری خوی در سالن شماره ۴۱ بازدید نمایند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =