با حضور معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان وزارت ، بازارچه دانشجویی و مراسم کلنگ زنی از پروژه های مرکز بهداشت و خدمات درمانی، اورژانس 115 و خوابگاه متاهلین دانشجویی دانشگاه مازندران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین منطقه مازندران- معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور در این مراسم گفت: تمام تلاش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دولت تدبیر و امید، جلوگیری از تصمیمات روزمره و رعایت قانون در تمام حوزه‌ها بوده است.

دکتر صدیقی ادامه داد: ساماندهی بخش‌های آموزش‌های عالی از جمله دغدغه‌های وزارت علوم بوده که دولت در این حوزه با مشکلات زیادی مواجه بود.

صدیقی با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیران جهت توسعه پروژه‌های عمرانی دانشگاه‌های کشور، خاطرنشان کرد: ایران از نظر رشد علمی در سال‌های اخیر در جایگاه نخست قرار گرفته و بیش از 20 هزار میلیارد ریال قرارداد صنعتی از سوی دانشگاه‌های کشور منعقد و اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 200 میلیارد تومان تسهیلات به دانشجویان کشور پرداخت شده است، افزود: فضای فرهنگی دانشگاههی ایران با رشد مطلوبی مواجه بوده و تمام تلاش ما در این حوزه ارتقای جایگاه دانشگاهها از نظر علمی، فرهنگی و زیرساختی است.

معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور با اشاره به برخورداری دانشگاه مازندران از نظر مدیریتی، زیرساختی، اساتید و موقعیت جغرافیایی گفت: باید تلاش کرد تا این دانشگاه در 4 سال آینده به عنوان یکی از 13 دانشگاه برتر کشور انتخاب و معرفی شود.

صدیقی با بیان اینکه اقدامات خوبی در راستای توسعه آموزش عالی کشور صورت گرفته است، افزود: علی رغم مشکلات زیاد مالی که در کشور حاکم بود اما تمام اعتبارات دانشگاهها به صورت 100 درصد تخصیص یافت.

وی تصریح کرد: طرح آمایش مراکز آموزش عالی کشور به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده و امسال این طرح در کشور اجرایی می شود.

در پایان این نشست و با حضور مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور پروژه بازارچه دانشجویی دانشگاه مازندران افتتاح و پروژه های مرکز بهداشتی و درمانی، مرکز اورژانس 115، خوابگاه متاهلین نیز کلنگ زنی شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 654203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =