شهردار ساری در مراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی تکواندو طی سخنانی بر ضرورت توجه به گردشگری ورزشی برای شکوفایی مازندران و ساری تاکید کرد و گفت: توریسم ورزشی و پذیرش گردشگران در این حوزه در بعد قهرمانی آن می‌تواند در ذیل گردشگرپذیر شدن ساری و مازندران تعریف شود.

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران- مهدي عبوري در سخنان خود با درود و سلام به روح ملكوتي امام راحل (س) و تمامي شهداي اسلام از صدر تا به اعتلاي عصر حاضر و آرزوي طول عمر با عزت براي مقام معظم رهبري به تمام شركت كنندگان در اين رخداد جهاني خير مقدم گفت و تاكيد كرد:برگزاري اين مسابقات هم فرصتي است براي به نمايش گذارن ميهمان نوازي مردم مازندران و به ويژه ساري و هم اثبات اين امر مهم كه امروزه ساري تفرجگاه خوبان جهان مي تواند باشد. 


وي سپس خطاب به ورزشكاران و ورزش دوستان ساري اعلام كرد: تا فرصتي هست كه مهدي عبوري خادم شما در شهرداري باشد اين نهاد را خانه خود و پشتوانه اميد آفريني وخلق افتخار براي خود و شهرتان بدانيد.

شهردار ساري سپس با اشاره به اين مطلب كه خرسندم من و همكاران عزيزم در تيم مديريت شهري توانسته ايم اينك در عرصه اي جهاني آنچه را كه برآن مساعي نموده ايم نشان دهيم و ثابت كنيم كه راه برون رفت اين شهر و حتي استان از معضلات پيش روي آن ، گردشگري است.

وي در همين پيوند تصريح كرد : بارها گفته ام و از اين مقام هم باز مي گويم شهرداري ساري امروز براي گردشگري استان مازندران برنامه دارد البته اگر دولتمردان سرزمين اساطيري ايران زمين طبرستان را قطب گردشگري اعلام نمايند.

اين عضو شوراي شهرداران و دهياران كشور در ادامه با تقدير از رييس فدراسيون تكواندو كشور كه ميزباني مسابقات را به ساري واگذار كرد گفت: به مسئولان ورزش ايران توصيه مي كنم اگر مي خواهيد رهاورد تيم هاي ملي از مسابقات آسيايي و جهاني در اكثر رشته هاي ورزشي مدال هاي خوشرنگ باشد مازندران و مازندراني ها را دريابيد زيرا كه اين استان جشمه جوشان پهلوانان با اخلاق و سختكوش است.

گفتنی ست در مراسم افتتاحيه اين مسابقات كه سفير كره جنوبي نيز حضور داشت پولادگر رييس فدراسيون تكواندو كشور در سخناني از مهدي عبوري شهردار ساري بخاطر حمايت و مديريت خوب اين مسابقات قدرداني كرد.

درادامه مراسم مهدي عبوري شهردار ساري و پولادگر رييس فدراسيون تكواندو از خانواده شهيد مدافع حرم سيد جواد اسدي كه از ورزشكاران به نام تكواندو كشور بود با اهدا لوح تجليل به عمل آمد.

شایان ذکر است بیست و هشتمین دوره مسابقات تکواندو بین المللی جام فجر با قهرمانی مقتدرانه تیم تکواندو شهرداری ساری خاتمه پذیرفت.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 656342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =