ثبت نام 310 واحد تولیدی کردستان در سامانه بهین یاب

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: تاکنون 301 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی در کردستان در سایت بهین یاب ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، محمد دره وزمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان در جلسه کارگروه رفع موانع تولید که امروز یکشنبه ( 22 مرداد ماه ) در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: از زمان باز شدن سایت بهین یاب تا کنون 109 واحد تولید در بخش صنعت ثبت نام کرده اند که مبلغ درخواستی 90 مورد در کمیته کارشناسی سازمان بررسی شده و 35 مورد به تایید کمیته رسیده است.
وی گفت: 31 مورد به مبلغ 20 میلیارد و 200 میلیون تومان تا امروز به تصویب کارگروه به بانک معرفی شده است و در بخش کشاورزی 213 مورد به مبلغ 56 میلیارد تومان ثبت نام کرده اند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان افزود: 59 مورد به مبلغ 100 میلیارد ریال مربوط به جهاد کشاورزی در کارگروه بررسی شده که ده مورد آن به تایید کمیته کارشناسی رسیده و اگر امروز به تصویب کارگروه برسد به بانک معرفی می شود.
دره وزمی بیان کرد: جمع ثبت نام سالانه در سامانه بهین یاب 301 مورد به مبلغ 198 میلیارد تومان است.
وی گفت: کردستان 2 درصد ثبت نام واحدهای تولیدی کشور را در سایت بهین یاب دارد و از نظر مبلغ درخواستی نيز به نسبت کشوری پنج درصد است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با تاکید بر اینکه اعطای تسهیلات سرمایه در گردش باید براساس شاخص‌های مشخص شده باشد، خاطرنشان کرد: در کمیته کارشناسی براساس ظرفیت تولید سالانه و مواد اولیه موردنیاز، مبلغ تسهیلات مشخص می‌شود که متاسفانه با عدم موافقت بانک‌ها مواجه می‌شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 696902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =