۰ نفر
۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰

ایسنا نوشت:

معاون رئیس جمهوری ونزوئلا اعلام کرد، دولت این کشور استعفا داد تا به رئیس جمهور کشور اجازه بازسازی کابینه دولت را دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری نووستی، خورخه آریزا، معاون رئیس جمهوری ونزوئلا در گفت‌وگو با خبرگزاری "نوتیسیاز 24" گفت: ما با گروه‌مان، معاونان رئیس جمهور و وزرا تصمیم گرفتیم تا استفعای خود را به نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ارائه کنیم تا به او فضایی برای اقداماتش در سازماندهی مجدد دولت دهیم.

براساس اظهارات معاون مادورو، استعفای کابینه یک تصمیم "وطن دوستانه" و با هدف افزایش کارآمدی دولت و ریشه کن کردن بوروکراسی مفرط و فساد در قلب آن صورت گرفته است.

پیش از این مادورو اعلام کرد برنامه دارد تا کابینه را مجددا سازماندهی کند و آن را "انقلابی در دل یک انقلاب" توصیف کرده بود.

او گفت، هدف نهایی این اقدام یک بازبینی کامل در امور اجرایی و بازسازی آن برای خدمت رسانی به مردم است. با این حال جزئیات بیشتری از این اقدام ارائه نشده است.

رهبر ونزوئلا همچنین اعلام کرد اورلاندو بورخو، مشاور کوبایی 78 ساله‌اش و متحد همیشگی ارنستو چه گوارا برای تحقق این آرزو به او کمک می‌کند.

طی یک سال گذشته ونزوئلا یک سقوط سنگین را در اقتصاد به خاطر کنترل‌های پولی، هزینه‌های بالا و سایر مسائل اقتصادی تجربه کرد که حاصل آن بدتر شدن وضع زندگی در ونزوئلا بود.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    8 2
    حاضريم احمدي نژاد رو جهت مشاوره بفرستيم.
  • بی نام IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    4 4
    چاوز و اطرافيانش از فاسد ترين دولتمردان ونزوئلا هستند، كه با شعار هاي پوپوليستي روي كار امدند،اگر ان دزدي ها را نميكردند و پول هايشان را در بان كهاي ديگر كشور ها پنهان نمي كردند الان ونزوئلا وضع خوبي داشت
  • بی نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    2 5
    اين قدر اطرافيان چاوز پول ها را خوردند كه بابك زنجاني جلوشون افتابه دزده
  • بی نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    1 0
    اونوقت ما .......