۰ نفر
۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵

ایسنا نوشت:


گروهی از اعضای داعش که از کشورهای مالزی و اندونزی به این گروه تروریستی پیوسته‌اند، واحد مالایی زبان این گروه را تشکیل دادند.
 اقدامات تروریستی و جنایتکارانه داعش که این روزها توجه جهانیان را به خود جلب کرده است موجبات نگرانی شدید مقامات مالزیایی و اندونزیایی را فراهم کرده است.

گزارش‌های متعددی از پیوستن اتباع مالزی و اندونزی به داعش منتشر شده است و اینکه برخی از اعضای این گروه تروریستی که در سوریه در حال جنگ هستند واحد نظامی مالایی زبان گروه داعش را تشکیل داده‌اند.

انتشار این خبر نگرانی‌های شدیدی را میان مردم و مسئولان کشورهای منطقه جنوب شرق آسیا ایجاد کرده است و احتمال افزایش فعالیت‌های این گروه در منطقه را به موضوعی جدی تبدیل کرده است.

این گروه خود را "واحد شبه جزیره مالایا برای دولت اسلامی در عراق و سوریه" معرفی کرده است و به گفته موسسه مطالعاتی ایپاک در جاکارتا، این گروه دستکم 22 عضو دارد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    3 0
    راستی هم که با این اخبار چه قدر جنگ روانی راه می اندازند و استفاده اش را می برند گیرم صد نفر هزار نفر مالایی هم به این ها پیوست چی می شه مگه؟ ولی برد این خبر خیلیه شما غیر مستقیم اقرار می کنی که این ها بی شمارند و تا مالزی زا گرفته اند