۰ نفر
۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۳
نمایی از غرفه ایران در بولونیای 2015

پنجاه و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب بولونیا با حضور نمایندگانی از 75 کشور جهان روز گذشته سی مارچ مصادف با دهم فرورین ماه آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرآنلاین، مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با 300 عنوان کتاب در نمایشگاه بولونیا حضور پیدا کرده است. این موسسه در غرفه ای 32 متری در این نمایشگاه معتبر کتاب کودک و نوجوان حاضر شده است.

معرفی بیش از 120 تصویرگر ایرانی در قالب کتاب و سی دی، معرفی بیش از 200 عنوان کتاب کودک در قالب کاتالوگ به زبان انگلیسی از جمله فعالیت‌های غرفه موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران است.

برگزاری روز نشر ایران، ملاقات روزانه با ناشران و تصویرگران حاضر در نمایشگاه نیز از دیگر فعالیت‌های غرفه ایران اعلام شده است. این نمایشگاه که از سال 1963 آغاز به کار کرده است، بهترین نمایشگاه در حوزه کتاب کودک و نوجوان است. مساحت این نمایشگاه 20 هزار متر مربع است و امسال کشور کرواسی میهمان ویژه این نمایشگاه است.

پنجاه و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب بولونیا تا دوم آوریل (13 فروردین) ادامه دارد که در آن بیش از 1200 ناشر از 75 کشور جهان شرکت دارند.

عقد قراردادهای ترجمه و چاپ و برقراری ارتباطات جدید و تقویت روابط حرفه ای، توسعه فرصت های کاری و ارئه آخرین روند و تحولات انتشارات کتاب کودک در جهان از جمله اهدافی است که ناشران با حضور در این نمایشگاه آن را دنبال می کنند.

 

‌

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =