مدیر عامل پخش فراورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد از خدمت رسانی ۲۸ جایگاه سوخت رسانی بنزین و ۲۷ جایگاه سوخت رسانی سی ان جی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،لطف الله مسعودی در نشست خبری با خبرنگاران گفت:۱۹۴ میلیون متر مکعب بنزین در سال ۹۵ توزیع شده است که حدود ۸ درصد بیشتر از مدت مشابه در سال ۹۴ بوده است.
مسعودی توزیع بنزین سوپر سال ۹۵ در استان را ۴ میلیون و ۴۳۱ هزار و ۴۰۰ لیتر اعلام کرد و گفت: بنزین سوپر توزیع شده سال ۹۵ در استان نزدیک به ۶ میلیون لیتر بوده است و در سال ۹۴ نفت سفید توزیع شده ۲۳ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۷۹۹ لیتر بوده که توزیع این فراورده نفتی در سال ۹۵ به ۲۴ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۶۰۰ لیتر رسیده است.

وی از توزیع ۱۴۱ میلیون و ۶۹۷ هزار و ۳۶۰ لیتر نفت و گاز در سال ۹۴ خبر داد و افزود: توزیع این فراورده نفتی در سال ۹۵ به ۱۵۰ میلیون و ۱۹۷ هزار و ۴۵۰ لیتر افزایش پیدا کرده است.
مدیر عامل پخش فراورده های نفتی استان اضافه کرد:توزیع نفت کوره در سال ۹۴ به مقدار ۳ میلیون و ۷۲۲ هزار و ۳۰ لیتر بوده است که در این حوزه سال ۹۵ کاهش توزیع وجود داشته است و مقدار توزیع شده نفت کوره در استان سال ۹۵ به ۳ میلیون و ۴۷۱ هزار و ۵۰۰ لیتر رسیده است.
مذاکرات با مالک تنها پمب‌بنزین مرکز شهر یاسوج بعد از سال‌ها تعطیلی انجام شده و آنگونه که مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی می‌گوید، به زودی این جایگاه عرضه سوخت، خدمات خود را از سر می‌گیرد؛ کاری که اگر بشود، هر چند کوچک است اما هدیه‌ای بزرگی از این مدیر جوان بومی به مردم است.
مرکز شهر یاسوج، دارای جایگاه عرضه سوختی در خیابان جمهوری است که حدود یک دهه است که تعطیل شده و مردم و رانندگان خودروها در این زمینه سختی‌های زیادی را متحمل شدند.
مدیر جوان و بومی شرکت پخش فراورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت که با آقای ترابی، مالک این جایگاه سوخت در مرکز شهر یاسوج صحبت کردیم و او را وادار کردیم که یا این جایگاه را راه‌اندازی کند و یا اینکه آن را به دیگری واگذار کند.
مسعودی با تأکید بر این نکته که در هر صورت این پمب بنزین باید راه بیفتد، ادامه داد که آقای ترابی برای فروش آن تمایل نشان داده و خریدار آن نیز اعلام آمادگی کرده است.
او این را هم گفت که نمی‌توانم تاریخ دقیق راه‌اندازی این جایگاه سوخت را بدهم ولی مذاکرات فروش آن به خوبی پیش می‌رود و امیدوارم به زودی شاهد خدمات‌دهی این جایگاه سوخت به مردم باشیم.
مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر این پمب‌بنزین فروخته شود، یک جایگاه در شأن مردم در وسط شهر یاسوج خواهیم داشت.
شهر یاسوج، در حال حاضر دارای یک جایگاه عرضه سوخت آن هم در میدان ورودی از سمت اصفهان است و یکی از دغدغه‌های رانندگان خودروها، سوخت‌گیری است چرا که فاصله سایر جایگاه‌ها از حومه شهر بسیار زیاد است.
اگر چه راه‌اندازی یک جایگاه عرضه سوخت، انتظار بسیار کمی است ولی تعطیلی یکی از ۲ مرکز عرضه سوخت شهر یاسوج که سالها مردم را در عذاب و بلاتکلیفی قرار داده است می‌تواند نخستین هدیه مدیریت لطف‌الله مسعودی به مردم به عنوان مدیری جوان، باتجربه و بومی باشد.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 657232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =