نیاوران و جمع گیتاریست‌ها در شب‌های شهریور/ برنامه دور سوم پروژه «چند شب» اعلام شد

دور سوم مجموعه کنسرت‌های «چند شب» روزهای سیزدهم و چهاردهم شهریور با حضور تعدادی از نوازندگان مطرح گیتار در بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  دور سوم پروژه موسیقایی «چند شب» ساعت ۲۰:۳۰ روزهای سیزدهم و چهاردهم شهریور با حضور تعدادی از نوازندگان مطرح گیتار در بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران تهران برگزار می‌شود.

در پروژه «چند شب گیتار» طبق روال شب‌های دیگر این مجموعه برنامه، نوازندگان شناخته شده گیتار به اجرای برنامه می‌پردازند. نوازندگان این چند شب در  سبک‌های جَز، فلامنکو و کلاسیک بدون همراهی ساز دیگر آثار خود را به مخاطبان ارائه می‌دهند.

محمد آزمند، حسین کمانی، شفق فخارزاده، احسان فرامرزی‌پور، کامبیز پاکان، نوید زمردی و مهرداد پاکباز هنرمندانی هستند که در پروژه «چند شب گیتار» حضور دارند.

مجموعه کنسرت‌های «چندشب»  که به همت موسسه فرهنگی هنری نغمه حصار به مدیریت افشین معصومی برگزار می‌شود، با هدف یادآوری ریشه‌های اصلی موسیقی در ۱۲ دوره طراحی شده که در هر دوره به یک ساز از حوزه موسیقی ایرانی، کلاسیک و نواحی پرداخته می‌شود. در دوره سوم نیز که با عنوان «چند شب گیتار» برگزار می‌شود هنرمندان شرکت‌کننده به گیتارنوازی در شیوه‌ها و بیان‌های متفاوت می‌پردازند.

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =