۰ نفر
۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر منهدم شد

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با دستگیری 4 نفر، مقدار یک کیلو و 830 گرم هروئین از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده جدید انتظامی استان در جمع خبرنگاران گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط باندی از قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان نامبردگان را تحت کنترل اطلاعاتی قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات صورت گرفته مشخص شد افراد مذکور قصد انتقال مواد مخدر از استان البرز به شهر همدان را دارند که به منظور جلوگیری از خرد شدن مواد مخدر با هماهنگی مقام قضایی منزل قاچاقچیان شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفت که در نتیجه یک کیلو و 830 گرم هروئین کشف شد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: در این عملیات 4 متهم دستگیر شدند همچنین یک دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه خودور نیز از متهمان توقیف و این افراد به همراه پرونده متشکله تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر عرصه را بر قاچاقچیان تنگ کرده و عملیات موصوف نمونه ای از توانمندی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان است.

فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه از کشف 19 کیلو گرم تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در نهاوند خبر داد و افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کارهای اطلاعاتی چند ماهه موفق به شناسایی یکی از قاچاقچیان فعال در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان نهاوند شد و دستگیری نامبرده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که این قاچاقچی به تازگی محموله مواد مخدر را از استان های جنوبی تهیه و قصد انتقال آن را به شهرستان نهاوند دارد که با همکاری عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند خودرو نامبرده شناسایی و در ورودی این شهرستان متوقف شد.

سردار کامرانی صالح اظهار داشت: در بازرسی از خودرو مقدار 19 کیلوگرم تریاک با لفافه کشف و متهم موصوف دستگیر و به همراه پرونده تحویل مقام قضائی شد.

سرهنگ هادی قزوینه، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان نیز گفت: عوامل این نیرو در هفته گذشته و در 2 عملیات جداگانه موفق به کشف و ضبط سه کیلوگرم هروئین در همدان شدند.

وی افزود: در عملیات نخست یک زوج اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر هروئین می کردند که در ورودی شهر همدان شناسایی شدند.

سرهنگ قزوینه ادامه داد: این زوج با استفاده از وسایل نقلیه عمومی در قالب مسافر قصد انتقال یک کیلوگرم هروئین به شهر همدان را داشتند که در ورودی شهر دستگیر شدند.

وی یادآور شد: همچنین در عملیات دیگری قاچاقچیان پیش از ورود به مخفیگاه و در درب منزل شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: عوامل این نیرو در این 2 عملیات چهار نفر شامل 2 زوج را دستگیر کردند.

قزوینه افزود: در بازرسی از قاچاقچیان 2 کیلوگرم هروئین کشف شد و در این عملیات 2 دستگاه خودرو به همراه 2 دستگاه موتور سیکلت توقیف شدند.

لازم به ذکر است، بیش از 5.5 تن انواع مواد مخدر در طی سالجاری در همدان کشف و ضبط شده است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 706192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =