زنانی که بلیت بازی ایران-سوریه را تهیه کرده بودند، نه تنها به ورزشگاه راه پیدا نکردند، بلکه پول بلیت‌هایشان نیز پس داده نشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی‌ که شرکت برهان مبین، بلافاصله پس از اشتباه رخ داده در سیستم و فروش بلیت به زنان اعلام کرد که هزینه بلیت‌های خریداری شده به حساب زنان برگشت داده می‌شود، تا لحظه تنظیم این خبر، هیچ پولی به حساب زنانی که بلیت خریداری کرده بودند، برنگشته است.

این در حالی است که در روز بازی، طبقه دوم ورزشگاه رایگان اعلام شده بود و مردان بدون پرداخت هزینه بلیت، پا به ورزشگاه گذاشتند.

فردای بازی هم شنیده شد که از شرکت برهان مبین با بعضی از دخترانی که بلیت خریداری کرده بودند، تماس گرفته شد و شماره کارتی از آنها گرفتند تا پولشان را واریز کنند، هرچند هنوز با تعداد زیادی هم تماس نگرفته بودند. فرد تماس‌گیرنده به یکی از دخترها گفته بود که “اشتباهی در سیستم رخ نداده، یک دستور بوده که بعدا لغو شده است! و دویست زن توانسته‌اند بلیت تهیه کنند!”

این اتفاق در حالی افتاده است که مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال مدعی است که فقط 20 نفر از بانوان موفق به تهیه بلیت شده بود و با همه این تفاسیر پس از بازی با سوریه نیز، بار دیگر تماس‌هایی از سوی شرکت برهان مبین با شماری از زنان گرفته شد، شماره کارت از آنها اخذ شد، اما هرگز پولی به حسابشان بازگردانده نشد.

یکی از دخترها می‌گوید: ”من بلیت جایگاه را خریداری کردم، دو بلیت خریدم برای خودم و خواهرم و سی‌هزار تومان بابت آن پرداخت کردم، اما حتی برای بازگرداندن پول با من تماس هم نگرفتند. با دوستانی هم که تماس گرفتند هنوز پولی به حسابشان واریز نکرده‌اند.”

بسیاری از دخترها در این روزها با سرچ در اینترنت، شماره تلفنی از شرکت برهان مبین پیدا کرده‌اند، اما در هیچ ساعتی از شبانه‌روز، کسی به این شماره پاسخ نمی‌دهد و به نظر نمی‌رسد، شماره تماس واقعی شرکت برهان مبین باشد. حالا حدود دو هفته از بازی ایران و سوریه گذشته است، شرکت برهان مبین و فدراسیون فوتبال، بدون هیچ دلیل و توضیحی، پول بلیت‌های خریداری‌شده از سوی زنان را پس نمی‌دهند، آنها را به استادیوم راه نمی‌دهند و دخترها در برابر اعتراضشان تهدید به بازداشت می‌شوند.

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =