حضور تیم دوگانه بانوان شرکت حمل و نقل راشد گوهر زنجان در مرحله دوم لیگ کشوری

رئیس هیات ورزش های سه گانه استان زنجان با اشاره به برگزاری مرحله دوم لیگ دو گانه بانوان کشور، گفت: تیم دوگانه بانوان شرکت حمل و نقل راشد گوهر زنجان در این دوره از رقابت ها با اقتدار به میزبانی کرمانشاه شرکت خواهد کرد.

رسول مشهدلو در این باره به خبرآنلاین افزود: لیگ دوگانه بانوان سه مرحله دارد که این تیم در مرحله اول مقام اول تیمی را در کشور کسب کرد و امیدوار برای کسب عنوان قهرمانی هستیم.
وی در ادامه از حضور زینب نوروزی در اردوی تیم ملی ورزش های دوگانه خبر داد و یادآور شد: این ورزشکار زنجانی به منظور شركت در مسابقات كاپ آسيايي اردن از اواسط شهریور ماه در اردوی تیم ملی به سر می برد.
رئیس هیات ورزش های سه گانه استان از حضور مهدی خانمحمدی دیگر ورزشکار زنجانی در اردوی تیم ملی سه گانه خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با تداوم حضور ورزشکاران زنجانی در تیم های ملی و موفقیت در لیگ کشوری شاهد روزهای پرفروغ سه گانه زنجان در کشور باشیم.
مشهدلو از شروع فعالیت هیات های ورزش های سه گانه ابهر و خرمدره خبر داد و متذکر شد: در صورت فراهم شدن شرایط و استعدادهای علاقه مند به این ورزش در سایر شهرستان ها نیز این رشته فعال خواهد شد.
وی نبود استخر برای تمرین ورزشکاران را از دیگر مشکلات این هیات در مرکز استان بیان کرد و گفت: نبود فضای لازم برای تمرین در استخر شهید شهبازی امجدیه زنجان موجب شده تا در بخش شنا ورزشکاران با مشکل رو به رو شویم.
رئیس این هیات ورزشی از همکاری آموزش و پرورش استان در امانت دادن دوچرخه به ورزشکاران این رشته قدردانی کرد و ادامه داد: به هر حال ورزشکاران سه گانه و دوگانه از بدنه آموزش و پرورش هستند و تداوم این حمایت ها مسیر قهرمانی را هموار خواهد کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =