استاندار البرز : ایران درطول تاریخ قربانى تجاوز و جنگ بوده است

استاندار البرز با اشاره به دلاورى و ایثارگرى هاى نیزوهاى مسلح ایران گفت: ایران همواره درطول تاریخ قربانى تجاوز و جنگ بوده است.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدعلى نجفى در مراسم رژه نيروهاى مسلح كه به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد، اظهار داشت: ايران دو دوره هشت سال دفاع مقدس، مورد تجاوز دشمن قرار گرفت و امروز رزمندگان و شهيدان افتخارآفريني كردند.

 وى ادامه داد: همواره هيچ كس نمي تواند انقلاب و مسير انقلابي كه امروز فرماندهي كل قوا نيز بر آن تاكيد ويژه اى دارد منحرف كند.

 استاندار البرز در ادامه افزود: مردم ايران و انقلاب اسلامي اهل تجاوز به ساير كشورها نيستند اما اين درحالي است كه به هيچ وجه زيربار ظلم نخواهند رفت و با جان و دل از سرزمينشان دفاع مي كنند.

 وی در ادامه عنوان كرد: ما همواره ادامه دهنده راه شهدا هستيم و بايد روحيه ايثارگرى را سرلوحه كار خود قرار دهيم.

 اين مسئول در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اين موضوع كه همواره رأى مردم حاكميت كشور را انتخاب مي كند، اظهار داشت: نيروهاى مسلح نظام و انقلاب با همان تدبير گذشته، كشورهاى منطقه را رصد مي كنند و همواره امنيت منطقه را تأمين مي كنند.

 وى ادامه داد: ما قرباني جنگ و تجاوز هستيم كه همواره نيروهاى مسلح ايران باعث ثبات كشور و منطقه و آماده دفاع از ملت مظلوم هستند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =