مجتمع خوار و بارفروشان شهرکرد کلنگ‌زنی شد

ایسنا نوشت : مجتمع خوار و بارفروشان شهرکرد کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن از امروز آغاز شد

سید نعیم امامی در آئین آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع خوار و بارفروشان شهرکرد، با اشاره به اینکه پیگیری احداث این مجتمع از 10 سال گذشته آغاز شده بود، اظهار کرد: هم اکنون با انجام مراحل قانونی و علمی مجوز تغییر کاربری حدود چهار هکتار از هفت هکتار اراضی پیگیری شده در این خصوص صادر شده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تکمیل مجتمع خوار و بارفروشان شهرکرد، زمینه اشتغال یک هزار نفر را فراهم خواهد کرد، گفت: این مجتمع 115 نفر عضو دارد و مقرر شده است ظرف چهار سال آینده تکمیل شود.
وی میزان اعتبار مورد نیاز برای احداث مجتمع خوار و بارفروشان شهرکرد را 350 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این اعتبار از محل آورده متقاضیان و سهامداران هزینه خواهد شد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کاهش ترافیک شهری و خارج کردن بنگاه‌های خوار و بارفروشی از درون شهرکرد را از مهمترین اهداف احداث مجتمع خوار و بارفروشان مرکز استان برشمرد و گفت: در مجتمع خوار و بارفروشان شهرکرد فضاهای خدمات‌رسانی عمومی مانند بانک، پارکینگ، رستوران، مسجد، باسکول و غیره پیش‌بینی شده است.
امامی خاطرنشان کرد: متقاضیان و سهامداران مجتمع خوار و بارفروشان شهرکرد بایستی در اسرع وقت نسبت به احداث، تکمیل و راه اندازی واحدهای خود در این مکان اقدام کنند.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711104

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =