تسنیم نوشت: رئیس پلیس تهران با بیان اینکه طرح پیشنهادی جایگزین طرح ترافیک فعلی خام است گفت: تا این لحظه بررسی‌های ما نشان می‌دهد اجرای این طرح به افزایش آلودگی هوا و ترافیک منجر می‌شود و از این رو نظر ما نسبت به آن چندان مساعد نیست.

سردار حسین رحیمی در حاشیه مراسم معارفه جانشین فرماندهی انتظامی پایتخت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره موضوع طرح جدید ترافیک و ملغی شدن طرح ترافیک سابق از سوی شهرداری تهران گفت: این موضوع فعلا در حد پیشنهاد است و دستگاه‌های مختلف می‌بایست بررسی‌های لازم را انجام دهند و سازوکارهای اجرایی شدن آن را پیش‌بینی کنند.

رئیس پلیس تهران تاکید کرد: از نظر ما این طرح فاقد مطالعات لازم است و این در حالی است که پیشنهاد‌دهندگان عنوان کردند که اجرای آن به کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک در محدوده طرح ترافیک منجر می‌شود ولی مطالعات اولیه ما نشان می‌دهد که این پیشنهاد باعث افزایش ترافیک و طبعا افزایش آلودگی هوا خواهد شد.

رحیمی گفت: از نظر پلیس این طرح خام است، ما قطعا به صورت مکتوب نظرات خود را به شهردار تهران اعلام خواهیم کرد ولی تا اینجا به نظر می‌رسد با توجه به مطالعات انجام شده نظر ما نسبت به اجرایی شدن آن چندان مساعد نیست.

وی گفت: طرح فعلی ترافیک در شهر تهران قطعا دارای مشکلاتی است و از این رو می‌بایست طرح جدیدی که می‌خواهیم جایگزین طرح فعلی کنیم حتما تمام معایب طرح فعلی را برطرف کند. مدیریت ترافیک در تمام کشور و در تهران برعهده پلیس است و شهرداری باید بستر و امکانات لازم را برای انجام ماموریت پلیس فراهم کند.

رحیمی در پایان گفت: در جلسه روز گذشته با رئیس پلیس راهور ناجا به صورت جدی این طرح را مورد بررسی قرار دادیم و پس از تکمیل مطالعات و بررسی‌ها نتیجه به صورت کتبی به شهردار تهران اعلام خواهد شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =