حجت الاسلام علی شکری در جمع علماء وائمه جمعه وجماعات شهرستان های مهدیشهر، سمنان و سرخه در مهدیشهر ضمن اشاره به اعزام ۲۵۳مبلغ در هفته ولایت به سراسر استان سمنان، بیان داشت: در این مدت ۱۸۰ ملبغ مرد بومی، ۵۰ مبلغ زن بومی، ۱۷ مبلغ مرد غیر بومی و شش مبلغ زن غیربومی اعزامی از قم در هشت شهرستان استان سمنان برنامه های تبلیغی خواهند داشت

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین وی ضمن تاکید بر اینکه برنامه های دهه ولایت می بایست با عنایت ویژه مبلغان و با محوریت مساجد برگزار شود، افزود: همچنین به این مبلغان سفارش شده تا در تبلیغات خود نسبت به اهمیت ولایتمداری، شعار سال، انقلابی گری، ترویج فرهنگ دینی، حفظ سنن اسلامی، جهاد، رعایت شئونات اسلامی در ماه محرم و ... بیان شود.
رئیس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به مراسم اربعین نیز اشاره کرد و گفت: بزرگترین همایش اسلامی وشیعی در اربعین حسینی بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی مبتنی بر سیره اهل بیت(ع) در بین اقشار جامعه است.
شکری بصیرت افزایی را یکی از رسالت های مبلغان و روحانیان دانست و تاکید کرد: یکی از ابعاد گسترده تخریب عقاید و فرهنگ و ارزش های مردم جنگ نرم است که امروزه جوانان را هدف گرفته و باید دربرابر آن ایستاد.
وی افزود: روحانیان پاسدار و مروج حریم جامعه دینی هستند و با این تعریف نقش این قشر، بسیار مهم قلمداد می شود لذا روحانیان می بایست در عرصه مقابله با هجمه سنگین دشمنان نهایت تلاش خود را به کار بندند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در ادامه با اشاره به افزایش بصیرت دینی و انقلابی آحاد مبلغان و روحانیانی که با کاروان های زیارتی اربعین اعزام می شوند، گفت: یکی از وظایف ذاتی این قشر بصیرت افزایی و روشنگری است که خوشبختانه این امر در سال های گذشته نیز به خوبی به انجام رسید و برنامه های ویژه تبلیغی چه در حوزه تبلیغات اسلامی و چه در حوزه سپاه و سایر نهادهای فرهنگی مورد استقبال مردم قرار گرفت

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =