مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان به همراه رئیس خانه مطبوعات استان از تحریریه خبرگزاری خبرآنلاین در استان کردستان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، هیرش رضایی در این بازدید با تاکید بر اهمیت نقش رسانه ها در امیدبخشی به آحاد جامعه، گفت: تعامل و همکاری بیش از پیش رسانه ها با دولت در انعکاس خدمات و برنامه های توسعه ای در عین بیان انتقادات سازنده می تواند در آبادانی کردستان تاثیرگذار باشد.
وی افزود: مجموعه روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان در تاثیرگذاری و تسهیل فعالیت های رسانه ای خبرنگاران استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
کاظم ایمان زاده رئیس خانه مطبوعات کردستان نیز در این دیدار بر لزوم توانمندسازی اصحاب رسانه کردستان و نیز افزایش انتقادپذیری مدیران استان تاکید کرد.
سرپرست خبرگزاری خبرآنلاین کردستان نیز با اشاره به وجود ظرفیت های بالای رسانه ای در استان، اظهار داشت: تقویت رسانه به عنوان یکی از محورهای دموکراسی، منجر به تسریع در توسعه و آبادانی کشور خواهد شد.
یاسین شریعتی گفت: خبرگزاری خبرآنلاین به عنوان یک رسانه پرمخاطب، آمادگی تاثیرگذاری بیش از پیش در معرفی ظرفیت های ناشناخته استان کردستان را در سطح کشور دارد و نیز بیان انتقادات سازنده را وظیفه خود می داند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 742772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =