فارس نوشت:

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقلیت‌ها و اقوام در ارزیابی عملکرد یک ساله دولت گفت: عملکرد این حوزه به طور نسبی خوب بوده است.

علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در حضور اقلیت‌ها و مذاهب در حاشیه مراسم ختم پدر اکبر ترکان که عصر امروز در مسجد نور تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر کشتار ایزدی‌ها در عراق گفت: ما نسبت به این قضیه متاثریم و تاثر ما به چند دلیل است چرا که اینان هم عراقی و هم ایرانی هستند و با فرهنگ و ملت ایران همخوانی دارند.

وی خاطرنشان کرد: تروریست‌های داعش نسبت به این مردم نسل‌کشی و جنایت بسیاری را مرتکب شدند که باید همه نسبت به این اقدام واکنش نشان دهند.

حجت‌الاسلام یونسی درباره عملکرد یک ساله دولت در امور اقوام و اقلیت‌ها تصریح کرد: در ارزیابی امور باید بگویم موانعی در این زمینه وجود دارد اما عملکرد به طور نسبی خوب بوده و مردم می‌دانند اگر به همه توقعات توجه نشده است نه به خاطر این است که دولت نمی‌خواهد بلکه موانعی است که عده‌ای مخالف هستند و نمی‌گذارند حقوق همه مردم مورد توجه قرار گرفته شود.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در پایان خاطرنشان کرد: دولت می‌خواهد که به همه اقلیت‌ها توجه شود و گام‌هایی در این زمینه برداشته شده است.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهران A1 ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    9 11
    هنوز اقلیت و اکثریت در ایران تعریف نشدن عزیزم؛اول بگو به کیا میگی اقوام و اقلیتها؟
    • بی نام A1 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      19 0
      در کشور کسانی که جزء دلواپسان نباشند می شوند اقلیت .
  • کیوان IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    20 1
    ای کاش به ملت ایران به عنوان ایرانی نگاه می کردند نه اقلیت و اکثریت