جزئیاتی جدید از انتقال 9 فوتبالیست عربستانی به فوتبال اسپانیا؛ 14 میلیارد تومان باج داده‌اند!

رسانه‌های اسپانیایی ابعاد تازه‌ای از پشت پرده انتقال فوتبالیست‌های سعودی به فوتبال باشگاهی اسپانیا فاش کردند.

به گزارش تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، چندی پیش 9 بازیکن فوتبال در عربستان سعودی به فوتبال اسپانیا منتقل شدند. مقصد این 9 بازیکن تیم‌های لگانس، لوانته، ویارئال، وایادولید، رایووایکانو، نومانسیا و اسپورتینگ خیخون بودند که همه آنها طبق توافق‌های مالی که با باشگاه‌های مبدا انجام دادند اقدام به جذب این بازیکنان کردند.

در این میان نشریه «لاسر» اسپانیا امروز (سه‌شنبه) در گزارشی، جزئیات قراردادهایی را که این تیم‌ها با بازیکنان سعودی‌ جدید‌شان منعقد کرده‌اند، فاش کرده است. طبق این گزارش، باشگاه‌های دسته اولی لگانس، لوانته و ویارئال به صورت محرمانه متعهد شده‌اند که ضمانت کنند هیچ اطلاعاتی درباره جزئیات مالی این قراردادها افشا نمی‌شود، از جمله اینکه چقدر از سعودی‌ها پول گرفته‌اند تا بازیکنان‌شان را بپذیرند و به آنها اجازه دهند در فوتبال اسپانیا تجربه کسب کنند.

با این حال لاسر ادعا کرده رقمی که این باشگاه‌ها برای پذیرش بازیکنان سعودی دریافت کرده‌اند بالغ بر 2.5 میلیون یوروست که البته این ارقام در گزارش‌های مالی باشگاه‌ها به‌عنوان درآمد‌های حاصل از محل عقد قرارداد با اسپانسر‌های سعودی‌ درج خواهد شد. همچنین این نشریه خبر داده است که هفت باشگاه از 30 باشگاهی که سعودی‌ها به آنها پیشنهاد دادند، حاضر به پذیرش فوتبالیست‌های این کشور شده‌اند. لوانته یکی از این هفت تیم است که بازیکنی 23 ساله به نام فهد المولد را جذب کرده که ممکن است دو هفته دیگر او را در ترکیب خود برابر رئال مادرید به میدان بفرستد.

درهمین حال اما برنامه لارگروی در شبکه رادیویی کادناسر اسپانیا مدعی شده است که هیچ یک از باشگاه‌هایی که ماه ژانویه با بازیکنان سعودی قرارداد بسته‌اند، اجباری برای حتی یک دقیقه میدان دادن به این بازیکنان ندارند. نشریه موندودپورتیوو نیز افشاگری دیگری درباره ورود 9 بازیکن سعودی به فوتبال اسپانیا انجام داده و نوشته که انتقال این بازیکنان به سرزمین ماتادورها، جزو موارد معامله مسئولان سازمان لیگ اسپانیا با مقامات سعودی در خصوص فروش حق پخش بازی‌های لالیگا در عربستان بوده است.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    1 1
    البته بنظرم دادن پول براي كسب تجربه بازيكنان، كار بدي هم نيست كه اين همه جنجال راه انداخته اند.
  • بی نام CA ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    1 1
    باج ندادن، هزینه پیشرفت بازیکنانشون رو پرداخت کردن.
  • بی نام IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    2 0
    ای بابا دیگه گند فوتبال اروپا رو هم درآوردند. نخواستیم بابا. جمع کنید.