بهاره رهنما و محمدرضا فروتن با «آقای سانسور» می‌آیند/ عکس

نازنین مفخم به‌زودی تدوین فیلم سینمایی «آقای سانسور» را به پایان می‌رساند و این فیلم احتمالا برای اکران در تابستان ۹۷ آماده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «آقای سانسور» به کارگردانی علی جبارزاده و تهیه‌کنندگی غلامرضا گمرکی هم‌اکنون در مراحل پایانی فنی قرار دارد و براساس برنامه‌ریزی‌ها به‌زودی آماده نمایش خواهد شد.

تدوین این فیلم که همزمان با فیلمبرداری توسط نازنین مفخم آغاز شده بود، در حال حاضر در مراحل پایانی قرار دارد. در روزهای پیش رو، صداگذاری و ساخت موسیقی این فیلم نیز آغاز خواهد شد.

اولین تجربه سینمایی علی جبارزاده ابتدا قرار بود در جشنواره سی و ششم فیلم فجر به نمایش درآید که در نهایت سازندگان آن از حضور در این فستیوال منصرف شدند تا این فیلم به احتمال فراوان در تابستان ۹۷ به نمایش عمومی درآید.

محمدرضا فروتن، بهرام افشارى، بهاره رهنما، بهنوش بختیارى، امید روحانى، محمود پاک‌نیت، على مثنوى، گیتى قاسمى، امیر کربلایی‌زاده، صحرا اسدالهى، شاهین باباپور، علی ضیایی، حسن نورى، امیراشکان مثنوی و علی برقی، همراه با هنرمند خردسال آریانا مثنوى، بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«آقاى سانسور» فيلمى اجتماعى با رگه‌هایی كمدى است و علی جبارزاده فیلمنامه آن را براساس فیلمنامه «پرده پوشی» به نویسندگی مهدی علی‌میرزایی به نگارش درآورده. در خلاصه داستان این فیلم آمده: تا حالا شده زندگی اطرافیانت رو بدون سانسور ببینی!؟

 

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =