در روز سه‌شنبه سوم بهمن، پربازدیدترین اخبار به وجوه مختلف گفت وگوی شبه گذشته روحانی با مردم اختصاص داشت.

در سرویس سیاست، اظهارنظری از بهزاد نبوی با عنوان زندان که بودم ضدانقلاب شدم، ضد همه انقلاب‌ها پربازدیدترین خبر بود. دو وعده روحانی به مردم در گفت وگوی شب گذشته هم بازدید زیادی داشت. واکنش‌های توییتری نزدیکان رییس جمهور به گفت وگوی تلویزیونی روحانی با رشیدپور دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس اقتصاد، ردپای یک 21 هزار میلیارد در بازار دلار پربازدیدترین خبر بود. یک پیشنهاد برای افزایش سن بازنشستگی هم نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد. احتمال افزایش سقف حقوق ها تا 25 درصد دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس فرهنگ، مشهور شدن اولین خواننده زن با نام خودش در ایران پربازدیدترین خبر بود. توضیحات رشیدپور درباره گفت وگو با روحانی هم بازدید زیادی داشت. تکذیب خبر ضربه مغزی شدن الناز شاکردوست هم با استقبال کاربران همراه شد.

در سرویس جامعه، سیمان کردن یک محوطه باستانی تازه کشف شده توسط شرکت نفت پربازدید بود. توپ گردوخاک در زمین وزارت نیرو هم نظر کاربران را به خود جلب کرد. رسیدن بقای نفتکش سوخته ایرانی به سواحل آمریکا هم پربازدید بود.

در سرویس بین الملل، برکنار شدن مدل فرانسوی به علت توییت علیه اسراییل پربازدیدترین خبر بود. برکناری مقامی دیگر در کاخ سفید از سوی دونالد ترامپ هم بازدید زیادی داشت. هشدار روسیه به آمریکا و اروپا درباره برجام هم نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم ادعای عجیب حمید درخشان درباره نفت پربازدیدترین خبر بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =