تسنیم نوشت: فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه یک خانه تیمی با حضور بیش از ۱۰ نفر در البرز کشف شد که برای برنامه‌ریزی سامان یافته شده ویژه پیشبرد اهداف خود در جهت اغتشاشات بود، گفت: بهائیان، سلطنت‌طلب‌ها و منافقین در این حرکت‌ها نقش داشتند.

سردار سیدیوسف مولایی در نشست هم‌اندیشی روسای دانشگاه‌ها و اساتید با محوریت راهیان نور که عصر امروز در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد، با گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س)، اظهار داشت: اتفاقاتی در ماه گذشته از 8 دی در چند روز در کشور و استان البرز به وقوع پیوست.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به اینکه یک خانه تیمی با حضور بیش از 10 نفر در البرز کشف شد که برای برنامه‌ریزی سامان یافته شده برای پیشبرد اهداف خود در جهت اغتشاشات بود، ادامه داد: باید در نسل آینده روحیه سلحشوری تقویت شود و حقوق نجومی و اختلاس نتیجه فراموشی از روحیه ایثارگری است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با تاکید بر اینکه راهیان نور یک عملیات فرهنگی بزرگ است، خاطرنشان کرد: نباید با یک تصادف راهیان نور تعطیل شود بلکه اگر همین راهیان نور و روحیه دفاع مقدس باشد هیچ وقت اختلاسی رخ نمی‌دهد.
29215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748757

برچسب‌ها