تفاهم‌نامه همکاری استان‌های شمال‌غرب کشور در زمینه ورزش امروز در ارومیه به امضا طرفین رسید.

 

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، صبح امروز در حضور ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی های امور استان ها، پروین کرملو مدیرکل دفتر امور بانوان وزارت ورزش و جوانان و بهمراه مدیران کل اداره ورزش و جوانان استان های آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل، کردستان و آذربایجان غربی تفاهم نامه همکاری بین استان های شمالغرب کشور در راستای توسعه و ارتقای ورزش به امضا رسید.

ایرج رحمانی با تقدیر و تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی بابت برگزاری اولین گردهمایی با موضوع ورزش در ارومیه گفت: ابتکار برگزاری چنین گردهمایی برای اولین بار در سطح کشور نشان از توانایی های این استان دارد و میتواند الگویی برای دیگر استان های کشور باشد.
وی افزود: وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم سعی دارد با نگاه کلان و کارشناسی با هدف ایجاد شور و نشاط در بین مردم و بویژه جوانان به ورزش کشور دارد و هم اکنون نیز توانسته جایگاه استان ها را در وزارت احیا کند.

پروین کرملو نیز گفت: برگزاری این چنین گردهمایی ها با هدف بهبود و توسعه ورزش بسیار مثمر ثمر است و از مسئولین و مدیران کل می خواهیم برای این منظور بجای نگاه جنسیتی، نگاهی کلی گرا و رشد شاخص های فردی را مدنظر قرار دهند.

عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی به جایگزینی کار گروهی بجای فردی بعنوان یکی از دستاوردهای مهم اشاره و گفت: امروز باید نگاه ها جامع تر و برای توسعه ورزش باشد تا نگاه بالا به پایین و در این راستا این تفاهم نامه باید در حوزه جوانان نیز اجرایی شود.

در پایان این گردهمایی که برای اولین بار در سطح کشور در ارومیه برگزار شد، تفاهم نامه همکاری در راستای توسعه و ارتقاس ورزش شمالغرب کشور بین مدیران کل پنج استان به امضا رسید.

گزارش: سینا افشاریان

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =