اعتماد نوشت: دو هفته قبل مردی به مأموران پلیس مراجعه کرد و مدعی شد دختر جوانش مورد تعرض قرار گرفته ‌است.

 این مرد به پلیس گفت دخترم برای میهمانی بیرون رفته ‌بود و حدود ساعت هشت شب وقتی به خانه برگشت، درحالی‌که بدنش مجروح شده‌ بود، او را دیدم و پرسیدم چه اتفاقی برایش افتاده‌ است. دخترم به شدت ناراحت بود و اصلا نمی‌توانست صحبت کند، اما بعد از چند دقیقه وقتی کمی حالش بهتر شد، گفت از سوی جوانی مورد تعرض قرار گرفته‌ است.

این دختر جوان در توضیح آنچه اتفاق افتاده ‌بود، به پلیس گفت: حدود ساعت هشت شب بود و من از اتوبان باقری داشتم به خانه می‌رفتم. از فضای سبز کنار اتوبان راه می‌رفتم که یکدفعه جوانی به من حمله کرد و من را کتک زد و بعد به داخل جوی آب انداخت و مورد تعرض قرار داد. مرد جوان به شدت من را کتک زد و توان مقاومت را از من گرفت.

با توجه به شکایت این دختر و پدرش پرونده برای رسیدگی به اداره آگاهی سپرده و دختر جوان نیز به پزشکی قانونی معرفی شد.

درحالی‌که پزشکی‌ قانونی تعرض به دختر جوان را مورد تأیید قرار داده ‌بود، پدر این دختر دوباره به مأموران مراجعه کرد و از وجود یک قربانی دیگر دراین‌باره خبر داد.

او گفت: وقتی داشتم در مورد آنچه برای دخترم اتفاق افتاده با یکی از همسایه‌ها صحبت می‌کردم، او به من گفت چند روز قبل حادثه‌ای مشابه برای خواهرش به وجود آمده ‌است، اما از آنجا که به خواهرش تعرضی نشده، موضوع را به پلیس گزارش نداده‌ است.

وقتی مأموران دوست این مرد را مورد بازجویی قرار دادند، او گفت: چند روز قبل از اینکه اين حادثه برای دختر جوان به وجود بیاید، برای خواهر من هم اين اتفاق افتاد و مردی به او حمله کرد و کتکش زد و او را داخل جوی آب انداخت و قصد تعرض به او را داشت که خواهرم موفق به فرار شده‌ بود. چون این موضوع به تعرض ختم نشده‌ بود، ما شکایت نکردیم اما خواهرم به شدت دچار آسیب شده است.

وقتی مأموران متوجه شدند احتمالا با تعرض‌های زنجیره‌ای در اطراف اتوبان باقری مواجه هستند، بررسی‌های خود را دقیق‌تر کردند تا اینکه پدر دختر یک‌ بار دیگر به مأموران مراجعه کرد و مدعی شد جوان متعرض را شناسایی کرده ‌است. او گفت: از روزی که دخترم مورد تعرض قرار گرفته‌ است، در اطراف محل حادثه پرسه می‌زنم تا شاید بتوانم ردی از فرد متعرض پیدا کنم. تا اینکه پسری را با مشخصاتی که دخترم گفته‌ بود، دیدم. او سوار موتور بود و داشت برای دختری جوان مزاحمت ایجاد می‌کرد؛ من هم جلو رفتم و او را تعقیب کردم و به او معترض شدم چرا مزاحم دختر جوان شده‌ است. او از دست من فرار کرد، تعقیبش کردم؛ او وارد یک کارگاه شد، من آدرسش را دارم.

با توجه به آدرس به‌دست‌آمده، مأموران به محل رفتند و پسر جوان را بازداشت کردند. او به تعرض اعتراف کرد و گفت: وقتی دختر جوان را دیدم، از خود بی‌خود شدم و فکر نمی‌کردم چنین اتفاقی بیفتد و دستگیر شوم.

متهم که برای تحقیقات بیشتر به شعبه ١١ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی متین‌راسخ آورده شده بود، در گفت‌وگویی کوتاه گفت: ١٩ساله هستم و چند ماه قبل از افغانستان به ایران آمدم. هفت ماه بود که کار می‌کردم . برای خانواده‌ام پول می‌فرستادم.

نمی‌دانم در مورد کاری که کردم چه بگویم؛ پشیمان هستم. من به‌جز این دختر یک ‌بار دیگر هم با دختری چنین رفتاری کردم.

قاضی متین‌راسخ از کسانی که احتمالا قربانی این جوان افغانستانی شده‌اند، خواست به شعبه ١١ دادگاه کیفری استان تهران مراجعه کنند و اطمینان داد مشخصات آنها محفوظ خواهد ماند و دادگاه امانتدار صحبت‌های آنها خواهد بود.
تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد.

45302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 49
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    49 5
    صبح بخیر ایران خبر انلاین صبح مردم رو با خبرهای جنسی تجاوز و سر بریده و...... اغاز میکنی مخاطب خاص داری ؟
  • بی نام IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    65 3
    فضای کنار اتوبان باقری به علت وجود کارگاه عمرانی شهرداری یسیار نا امن شده. هر روز تعداد زیادی کارگر که نه لباس فرم دارند نه ایرانی و افغانی بودنشون معلومه به این کارگاه ها رفت و آمد دارند که اهالی محل رو بیچاره و عاصی کردن. نمیگم که همشون خلاف کار هستند ولی اینجوری بی حساب کتاب هم درست نیست واقعا.
  • محمدرضا A1 ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    125 3
    اون کلانتری رو بسپرن دست اون پدر مسلما بیشتر به نفع مردم خواهد بود.
  • بی نام IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    73 34
    چقدر خوب بود مسوولان مربوطه یک فکری برای مسدود کردن مرزهای شرقی می کردند که هر کس و ناکسی به راحتی وارد کشور نشه و این افتضاحات را به بار نیاره واقعا مهاجرت خارج از قاعده افغانی ها به کشور مشکلات عدیده ای ایجاد کرده
  • سمیرا IR ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    77 3
    پدر بیچاره خودش مجرم پیداش کرده و داده دستشون
  • مهدی A1 ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    31 3
    تیترهای روزنامه های صبح ایران قتل تجاوز دزدی
  • کارن A1 ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    86 31
    حالا برخی برادران افاغنه که در موضوع ستایش ماهها با همراهی شبکه بی بی سی ،افاغنه ساکن ایران را ستم زده و مظلوم میخواندند توجه بفرماییند ، از این موارد تجاوز افاغنه به کودکان و زنان ایرانی که ساها میزبان آنها بوده اند فراوان یافت میشود ،میخواهم بدانم الان هم کسی از برادران افغانی ما فریاد وامصیبتا سر میدهد؟ و حالا باید کل افغانیها زیر سوال بروند؟ دست ما ایرانیها اصلا نمک نداره..
  • م.ط IR ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    38 1
    از خود بی‌خود شدم
  • بی نام IR ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    86 40
    این افغانی ها رو باید از ایران بیرون کرد بجز دردسر برای ایرانی ها چیز دیگری ندارند
    • بی نام A1 ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
      57 54
      طرز فکر شما چقدر شبیه طرز فکر ترامپه که میگه مسلمان ها رو راه ندن
  • محسن IR ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    79 31
    تهران پر شده از افغانی و هر کاری دوست دارن میکنن. لازم است برای ساماندهی و نظارت بر ورود آنها کاری انجام شود.
  • بی نام IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    62 12
    حکم اعدام برای این افراد کثیف
  • بی نام A1 ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    74 41
    تا کی باید افغانی ها تو این کشور جنایات مختلف را رقم بزنند و هیچ کاری از طرف مسئولین انجام نشه. باید همه اینها به کشورشان برگردند
  • بی نام A1 ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    61 37
    قابل توجه دوستان مدافع حقوق افاغنه در ایران یکسری بزهکار
  • میثم IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    51 35
    اعدامش کنین بی همه چیز و که عبرت مابقیشون بشه
  • کامی IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    60 7
    کثافطو فقط باید اعدام کرد کسیکه تجاوز میکنه رو باید اعدام کرد
  • حسینی دولت آبادی از قزوین A1 ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    80 33
    دوستان لطفا فقط دنبال ریشه یابی نباشند. من اصالتا اصفهانی هستیم و تو اصفهان و شهرهای اطراف افغانی زیاده. آنقدر کارشون بالا گرفته و آنقدر بی پروا شده اند که ما برای بازی بچه ها در پارکها باید از افغانیها خواهش کنیم که لطفا وسایل بازی را تمام وقت اشغال نکنید و اجازه بدهید بچه های ما هم استفاده کنند . در فضای ادبی و در بین تحصیلکرده هایشان هم کافی است عضو گروههای افغان مقیم ایران باشید تا ببینید چه جوی حاکم است. دائم در حال شکوه و شکایت از وضع خودشان هستند و ایرانی ها رو به دلیل عدم رسیدگی به وضعشان مقصر میدانند. حتما خبر دارید که چند روز پیش هم تو کابل تظاهرات کرده اند و حسابی از خجالتمان درآمده اند
  • موسی A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    51 89
    اول اینکه افغانستانی درسته نه افغانی. دوم اینکه بهتر است کمی اخلاق رو تو تیتر زدن رعایت کنید. طرف مجرمه درست. ولی چرا این افغان بودنش بولد شده. یعنی اگه ایرانی بود ایرادی نداشت؟ اینجور جو ایجاد نمیشه؟ سوم اینکه شمایی که میای مینویسی افغانیا همشون فلان و بهمان. شما فرقی با اون سفید نژاد پرست تو آمریکا نداری.
    • بی نام A1 ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
      50 45
      ببین فقط یه چیز شنیدی عین طوطی تکرار می کنی ادم بی سواد همونطور که به ایرانی می گن ایرانی و اخرش ی داره به افغانی هم می گن افغانی جمع کن این بساط نمایش بازی کردن رو هر ماه داره چندتا خبر تجاوز از اینها منتشر می شه همش 5 میلیون هستند اندازه 80 میلیون ایرانی امار تجاوز و قتل و خلاف دارند تو اگر اینها رو دوست داری برو پیششون تو افغانستان زندگی کن ما اخراج همه اینها رو خواستاریم.مدافعین افغانی ها رو هم باید بیرون کرد از کشور
  • آرین A1 ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    38 32
    حالا به بهانه های مختلف به این افغانیها تابیت ایران را بدن
  • مهدی IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    69 37
    همه افغانها باید از ایران اخراج شوند/ایران پر از ادم بیکاره اونوقت اینا براحتی و بدون دادن مالیات اینجا دارن برای خودشون جولان میدن و هرکاری دوس داشته باشند میکنند.شهر قزوین پره از افغانی واقعا دیگه خستمون کردن.
  • حبیب A1 ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    44 1
    پدر دختر: از روزی که دخترم مورد تعرض قرار گرفته‌ است، در اطراف محل حادثه پرسه می‌زنم تا شاید بتوانم ردی از فرد متعرض پیدا کنم. تا اینکه پسری را با مشخصاتی که دخترم گفته‌ بود، دیدم. او سوار موتور بود و داشت برای دختری جوان مزاحمت ایجاد می‌کرد؛ من هم جلو رفتم و او را تعقیب کردم و به او معترض شدم چرا مزاحم دختر جوان شده‌ است. او از دست من فرار کرد، تعقیبش کردم؛ او وارد یک کارگاه شد، من آدرسش را دارم. بجای پلیس شاکی باید پیگیر و تعقیب کننده باشه پس نقش پلیس چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    83 30
    افغانی نوزده ساله با موتور مزاحم دختر ایرانی میشه. هیچ کشوری اجازه نمیده خارجیها بدون پاسپورت و ویزا وارد کشورش بشن و به مردمش تجاوز کنن.
  • بی نام A1 ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    49 1
    دختران عزیز لطفا هشت شب کنار فضای سبز اتوبان قدم نزنید چون در این شرایط برای آقایون امنیت نیست چه برسه به شما.
  • بی نام A1 ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    33 3
    به نظرم باید متجاوزارو اعدام کنن
  • الهام RO ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    8 30
    متاسم واقعاً درد بزرگي است ، چرا يك دختر بايد از مكان خلوت رفت و آمد كنن مگر نمي دانيم به فرزندانمان آموزش دهيم در خيابان خلوت و كوچه پس كوچه دم ظهر پارك و فضاي سبز محلي كه خلوت هست يا زمان خلوت در جالي فرعي تردد نكيم بهتر آقا پسر ها و دختر خانم ها فقط از خيابان اصلي و شلوغ تردد كنند. حتي آدم بزرگها نبايد اين كار را بكنند اين چنديمن بار است كه شاهديم خان هاي حتي متاهل از سر كار دم ساعت 1الي 5 ظهر زماني كه ملت خوابند يا در حال استراحت يا نهار هستند و پارك خلوت هست يا تعرض شده يا دزدي شده . پاك محلي بايد نگهبان داشته باشه . دروبين ناموس نصب بشه . ناموس چه ميشه؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
      32 36
      چه مضحک دلیل اصلی که حضور 5 میلیون بی سواد بی هنر بدون مدارک به صورت غیر قانونی است را ماست مالی کرد تقصیر افتاد گردن خود طرف که چرا اون موقع قدم می زده خخخخخخخخ
  • بی نام A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    19 72
    افغانی نه. افغانستانی درسته.
    • بی نام A1 ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
      53 37
      افغانی افغانی افغانی ها رو اخراج کنید
  • مسافر IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    41 4
    فقط اعدام
  • سعید IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    43 1
    ماشالله به پلیس همه کارها رو که پدر دختره کرده
  • hosein IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    16 5
    بکش تا سراغ دخترت نیاد
  • بی نام A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    52 32
    چرا ستایش ستایش میکنید هزاران ستایش توسط افغانیها مورد تجاوز قرار گرفته اند وشما جیک نمیزنید..ننگ بر شما
    • یک دختر A1 ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
      49 4
      ایراد شما اینه که مشکل رو از ملیت فرد میدونید.. مشکل، ایرانی بودن یا افغان بودن نیست. مشکل، تجاوزه که هیچ توجیهی نداره و در هر حال محکوم هستش، چه در مورد یک دختر ایرانی باشه و چه در مورد یک دختربچه ی افغان.
  • بی نام A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    47 32
    اینم پناه دادن به همسایه افغان کی اینا میرن کشورشون؟
    • بی نام GB ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
      30 29
      یه زمانی پناهنده بودن.الان دیگه مملکت رو صاحب شدن هیچکس هم رسیدگی نمیکنه
  • حسین A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    30 2
    وقتی دختر جوان را دیدم، از خود بی‌خود شدم
  • بی نام A1 ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    34 30
    مرز ایران شده اتوبان آدمهای غیر مجاز افغانی ...
  • بی نام A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    25 32
    این هم از مردم مسلمان و برادر افغانستان اعدام کنید بی شرف رو.
  • بی نام A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    74 33
    تورو خدا این افغانیها رو جلوشونو بگیرین مرز ما چرا اینقدر نا امنه که اینا به راحتی می تونن وارد ایران بشن
    • بی نام A1 ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
      18 32
      سازمان ملل پول می ده؟یه چیز شنیدی دوست عزیز برای هر افغانی سه دلار می ده که خرج ویزاشون هم نمی شه اینها صدهزار برابر اون پول سازمان ملل به کشور اسیب می زنن داستان ورود افغانی ها به ایران اون چندر غاز پول نیست منافع عده ای است که بنویسم منتشر نمی شه
  • بی نام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    48 43
    یعنی ایرانیا ازین کارا نمی کنن خوبه که قاتل ستایش هم حتما افغانی بوده
    • بی نام A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
      29 38
      هر چند ده سال یک خبر بیرون میاد که یک ایرانی چنین کاری کرده؟اما هر ماه از یک قشر اقلیت 5 میلیونی افغانی خبر تجاوز و قتل منتشر می شه.چندتا نمونه می تونی نام ببری که طرف ایرانی بوده بر علیه افغانی؟تعداد انگشتان دستت هم نمی شه اما هر ماه حداقل یک خبر از افغانی ها منتشر می شه که یا کشتن یا تجاوز کردن کلا 5 میلیون هستن اندازه 80 میلیون مرتکب جرم می شن.
  • اسی A1 ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    45 37
    خواهشمندم این شکلی تیترنزنید.بزهکاری یه مجرم ،به پای کل مهاجرین ختم میشه .بین هرملتی مجرم وقربانی وجود داره.
  • بی نام RO ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    45 35
    همه افغانها باید از ایران اخراج شوند
  • بی نام A1 ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    17 3
    اعدامش کنید
  • بی نام A1 ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    3 32
    ماجرا مشکوکه دختره دروغ میگه
  • بی نام A1 ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    10 11
    شلاق در ملاءعام
  • بی نام A1 ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    18 2
    پدره خودش باید یارو رو میزده بعد تحویل پلیس میداده