۰ نفر
۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳
تجربیات دانشجویی در لاف عشق!

تجربیات سال‌های دانشجویی تشکیلات اسلامی و انقلابی در کتاب «لاف عشق» خواندنی شد.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «لاف عشق» نوشته محمد جبارپور در چهار بخش با عناوین «قرارمان این نبود»، «سبک زندگی ولایی»، «شکواییه شکر» و «توهم معنویت و خاکی بودن!» سعی کرده با نگاهی به خاطرات و تجربیات دانشجویی به آسیب شناسی محیط های دانشگاهی و فعالان فرهنگی و مذهبی بپردازد.

این کتاب به همت موسسه فرهنگی سدید و بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) منتشر شده و تا کنون با استقبال دانشجویان به چاپ چهارم رسیده است.

به اعتقاد ناشر این کتاب سعی کرده با آسیب شناسی محیط های مذهبی و آرمانی، فعالان فرهنگی را با برخی موانع و مشکلات موجود در عرصه انقلاب اسلامی آشنا کرده و آنها را از افتادن در دام چالش ها و انحرافات این مسیر بر حذر دارد.

در بخشی از این کتاب که نگارنده تلاش کرده است تجربیات سالهای دانشجویی خود را در تشکیلات اسلامی و انقلابی در اختیار مخاطبان قرار دهد آمده است:

قرار ما این نبود که هیات بزنیم، باور کنید قرار ما این نبود که بسیج دانشجویی و یا سایر تشکل‌های ارزشی را فعال کنیم، قرار ما این نبود که خود را مشغول کارهایی کنیم که دلمان می‌خواهد. قرارمان رفتن به دیدار شهدا نیز نبود؛ نه اینکه این‌ها اعمال بدی باشند؛ نه خیر؛ اتفاقا همه‌شان نورانی هستند، و اصلا زمانی که فهمیدم قرار ما این چیزهای نورانی نبود تازه فهمیدم حجب نورانی یعنی چه! حجاب نورانی جنسش از نور است. یعنی وقتی به خود عمل می‌نگری عیب و ایرادی در آن نمی‌یابی، اما شگفتی اینجاست که وقتی این راه‌ها، اقامت‌گاه و مقصد می‌شوند مشکل ساز نیز می‌شوند، همه مشکل ما این است که راه را اقامت‌گاه کردیم! اقامتگاهی که در آن کارهای کلیشه‌ای انجام می‌دهیم.

 

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =