در سوم مهرماه، مهم‌ترین و پربازدیدترین خبر روز درباره برگزاری همه‌پرسی جدایی‌طلبان در اقلیم کردستان عراق بود.

نامه محمود احمدی‌نژاد به رئیس قوه قضاییه  و طرح این مسئله که آیا رئیس‌جمهور سابق نگران وضعیت پرونده قضایی خود شد؟ پربازدیدترین مطلب سرویس سیاسی بود. در این سرویس گزارشی درباره اینکه اقدامات‌ بنی‌صدر در جنگ خیانت بود یا اشتباه؟ هم پربازدید بود. در این سرویس روایتی از دلیل قطع ارتباط ایران با اقلیم کردستان عراق هم پربازدید شد.

در سرویس اقتصادی گزارشی درباره ۷ شغل پُردرآمد در ایران پربازدید بود. همچنین خبری درباره آتش زدن خودروی بی‌ام‌و به نشانه اعتراض هم بازدید زیادی داشت. در این سرویس، خبر افزایش قیمت چند خودروی داخلی هم پربازدید بود.

در پربازدیدترین خبر سرویس فرهنگی اعلام شد پس از رامبد جوان نوبت مالک جناب‌خان شده است. همچنین در این سرویس خبر مخالفت آیت‌الله علم‌الهدی با معرفی «نفس» به اسکار بازدید زیادی داشت. خبر پربازدیدی دیگری می‌گفت محمدرضا شهیدى‌فرد بعد از سال‌ها دورى در قاب تلویزیون دیده می‌شود.

در پربازدیدترین خبر سرویس جامعه اعلام شد اقلیم کردستان عراق، مقصد گردشگری ایرانی‌ها نبوده است. همچنین در این سرویس اطلاعیه سازمان سنجش درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی امسال مخاطبان زیادی داشت. گزارش پربازدید دیگری هم توضیح داد چه بیماری‌هایی ریشه در بیماری‌های خواب دارند؟

در سرویس بین‌الملل نقل قولی از سلیمانی پربازدید بود که گفت: ممکن است کردهای اقلیم کردستان عراق حسرت بخورند. در این سرویس خبر انتشار تصاویر فرضی حمله کره‌شمالی به بمب‌افکن آمریکا بسیار پربازدید شد. خبر پربازدید دیگر، برگزاری رای‌گیری همه‌پرسی استقلال کردستان عراق بود.

در سرویس طنز هم وضعیت عجیب آب تهران! برای مردم جالب توجه بود.

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =