در ۷خرداد، پربازدیدترین اخبار به پس‌لرزه‌های انتخابات ریاست جمهوری گذشته از جمله توضیح موحدی کرمانی درباره ماجرای رای حلال و حرام مربوط بود.

در سرویس سیاسی پاسخ موسوی‌خویینی‌ها در باره پاره کردن عکس امام، اردوی مختلط دانشجویی، آتش زدن خیمه امام حسین و... پربازدید بود. پس از آن این پرسش مهم مطرح شد که اگر روحانی شکست خورده بود و طرفدارانش یکی از حرف‌های‌ امروز حامیان ‌رئیسی را می‌زدند، با آنها چه می‌کردید؟ در این سرویس واکنش آیت‌الله موحدی‌کرمانی‌ به انتقاد از سخنانش درباره آرای حلال و حرام پربازدید بود. او گفت: تخلف در انتخابات طبیعی است!

در سرویس اقتصادی مردم نظر دادند دولت برای خروج از رکود مسکن در سال ۹۶ چه کند؟ همچنین وضعیت بازار سکه و ارز در نخستین روز ماه رمضان پربازدید بود. همچنین در این سرویس عنوان شد بهار رونق مسکن فرا رسید.

در سرویس فرهنگ و هنر پاسخ محمدجواد لاریجانی به صالحی‌امیری درباره ربنای شجریان پربازدیدترین مطلب بود. روزنامه قالیباف هم، پخش آهنگ محسن چاوشی، دو هفته بعد از اتمام انتخابات را مصداق تبلیغ برای روحانی خواند! اظهارات اخیر مهران مدیری هم باعث چالش اخلاق در رسانه ملی شد. واقعا مدیری تا کجا پیش می‌رود؟

در سرویس جامعه، برکناری یاسر هاشمی‌رفسنجانی از ریاست دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد پربازدیدترین خبر بود. پس از آن بود که واکنش چمران به حواشی عمارت ثابت پاسال پربازدید شد. او گفت طرح این موضوع انتقام‌گیری است و برخی برای صاحب بهایی آن احترام قائل هستند. اظهارات جدید عباس جدیدی هم پربازدید بود که گفت: علیرضا دبیر فکر می کرد مسائل مالی اش را من به رسانه ها داده ام، بنابراین با من درگیر شد!

در سرویس بین‌الملل چالشی‌ترین مناظره یک دیپلمات ایرانی با یک کارشناس عرب پربازدیدترین بود. یک روزنامه عربی هم نوشت: تبریک امیر قطر به روحانی کشورهای حاشیه خلیج فارس را تحریک می‌کند! یک رسانه اسراییلی هم نوشت:  لبخند روحانی برای اسرائیل معضل‌ جدی است. این سه مطلب پربازدیدترین اخبار بین‌المللی ما بود.

در سرویس فناوری اطلاعات، اهل تلفن از شنیدن آزادی ۵۵ دقیقه مکالمه رایگان در ادامه هر ۵ دقیقه مکالمه، حظ کردند.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم مردم از دیدن رای حلال رئیسی لذت بردند.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =