نائب رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر قم گفت: با رأی و نظر تمامی اعضای شورای شهر قم، امیر مهدی زاده از ورزشکاران قم و قهرمان کاراته جهان، در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم استخدام شد.

حسن طلایی نائب رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر قم در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین، با اشاره به مصوبه امروز شورای اسلامی شهر قم برای استخدام امیر مهدی زاده قهرمان کاراته جهان در شهرداری قم، گفت: در بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که امروز برگزار شد، همه اعضای این شورا، به منظور تجلیل و قدردانی از فعالیت های ارزنده آقای امیر مهدی زاده قهرمان پرآوازه کاراته جهان و از ورزشکاران خوب شهر قم، به اتفاق آراء به استخدام این جوان شایسته در سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم رأی دادند.
این عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به شخصیت اخلاقی و ورزشی امیر مهدی زاده، گفت: ایشان یکی از چهره های ارزشمند، ارزشی و مایه مباهات مردم قم و ایران اسلامی است و توانسته در عرصه های ملی و بین المللی، افتخارات بزرگی به ارمغان بیاورد.
وی افزود: تجلیل از قهرمانان ورزشی به ویژه قهرمانانی همچون امیر مهدی زاده که با اخلاق خوب و روحیه ارزشی، توانایی تبدیل شدن به الگو برای سایر جوانان شهر و کشور را دارند، زمینه انگیزشی برای ورزشکاران و جوانان مختلف را فراهم می کند.
طلایی خاطرنشان کرد: با توجه به این که شورای اسلامی شهر یک نهاد مردمی است و اعضای آن نمایندگان مردم هستند، لذا تجلیل از قهرمانان، به منزله یک حرکت قدرشناسانه از جوانان فاخر جامعه محسوب می شود و در همین راستا، اعضای شورای اسلامی شهر قم، به پاس تجلیل از خدمات چندین ساله آقای مهدی زاده به ورزش استان قم و ایران اسلامی، به اتفاق آراء رأی دادند که ایشان به استخدام سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، در بیاید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =