سرمربی پرسپولیس امروز پس از تمرین تیمش در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره شرایط تیمش و همچنین کمال‌ کامیابی‌نیا صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ پس از پایان تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با شرایط پرسپولیس گفت:وضعیت تیم خوب است. 12 امتیاز بیشتر از تیم دوم داریم، اما ناراحتی‌مان این بود که چرا با وجود برتری بازی را نبردیم. من انتظارم از بازیکنان خط حمله این است که دقت بیشتری در زدن ضربات آخر داشته باشند. البته انتقادی از آنها نمی‌کنم، چرا که تمام تلاش خود را در زمین مسابقه انجام می‌دهند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به آخرین وضعیت مصدومان تیمش و همچنین تکلیف کمال کامیابی‌نیا در پرسپولیس گفت: صادق محرمی در بازی قبل دچار آسیب‌دیدگی شده که مشکلش برطرف شده است و از امروز تمرین کرد. تنها مصدوم فعلی ما کمال است. او را از تیم کنار نگذاشته‌ایم، چرا که مصدوم است. در واقع کمال با کاری که انجام داد به خودش بزرگ‌ترین ضرر را زد. او پاداش‌های بازی‌ها را و همینطور تیم ملی را با دور بودن از شرایط آرمانی از دست داد. جدا از این مسئله باشگاه حتماً برای کمال جریمه در نظر خواهد گرفت، چرا که او به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای باید مسئول سلامت خود باشد. جریمه کمال مالی خواهد بود و ما نمی‌توانیم او را کنار بگذاریم، چرا که او در زمان سلامتش در زمین مسابقه 200 درصد توان خود را گذاشته است و یکی از بهترین‌های تیم ماست.
برانکو در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا امکان دارد جریمه مالی کمال را هم ببخشند، گفت: نه این کار را نخواهیم کرد. در مورد کمال فقط می‌توانم بگویم حیف شد که او را در اوج آمادگی از دست دادیم. کمال و محسن زوج خوبی در پست هافبک دفاعی بودند.
برانکو درباره بازی تدافعی گسترش فولاد و اتوبوسی که گفته می‌شود این تیم مقابل دروازه‌اش در بازی پرسپولیس گذاشت، گفت: طبیعی است بازی مقابل هر تیمی که مقابل دروازه‌اش اتوبوس به قول شما بچیند، سخت است، اما برای هر بازی خودمان را آماده چنین شرایطی می‌کنیم. مقابل این تیم‌ها باید آرامش و تمرکز داشت. ما در همین بازی آخر در همان دقیقه پنج بازی فرصت ایده‌آل گلزنی توسط منشا از دست دادیم. بعد از آن چهار شانس دیگر توسط علیپور، وحید، فرشاد و خود منشا دوباره از دست دادیم که اگر 17 اتوبوس هم می‌چیدند باز هم فایده نداشت.
برانکو در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگاری مبنی بر اینکه «آیا از شکست تیم امید عراق خوشحالید که باعث شد بشار رسن زودتر به تمرینات پرسپولیس برگردد؟»، گفت: من اول از هر چیزی راضی‌ام از اینکه بشار می‌خواهد برگردد، اما دوست ندارم بازیکنانم هرجا که بازی می‌کنند ببازند. این برای عراق عدم موفقیت بود که به ویتنام باخت.
وی در واکنش به این مسئله که «خیلی‌ها معتقدند مصدومیت کمال کامیابی‌نیا بی‌ارتباط به تمرینات ریکاوری تیم ملی نبوده است»، اضافه کرد: طبیعی است که بعضی تمرینات برای برخی بازیکنان تأثیر سو داشته باشد، اما آنها در تمرینات ریکاوری تیم ملی عالی کار می‌کنند، با بهترین روش‌های درمانی جهانی و دنیا. امیدوارم بچه‌ها بعد از این تمرینات از لحاظ ارگانیک شرایط بهتری داشته باشند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «آیا از حضور مارکو در تمرینات ریکاوری تیم ملی به نکاتی رسیده است؟»، گفت: وقت نداشتیم به کارهای دیگر برسیم، چون کارهای دیگر داشتیم، اما فیلم‌هایی که دیدیم نشان می‌داد تمرینات عالی بود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =