گروه سرود 1357نفره دانش آموزی در لرستان

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان از آمادگی گروه سرود 1357نفره دانش آموزی (همسرایان فجر ) برای اجرای برنامه در مراسم یوم الله 22بهمن خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، محمد حسین احمدی با اشاره به اجرای 14برنامه شاخص در آموزش و پرورش افزود : در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با شعار «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی» تلاش می کنیم تا پیام های انقلاب را به زیبانرین شکل به نسل های نوجوان و جوان جامعه انتقال دهیم و آنها را با تاریخ پرفرازو نشیب انقلاب آشنا کنیم .

وی دهه مبارک فجر را فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد : آشنا کردن دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب و خدماتی که در این چهار دهه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف داشته ، می تواند پایبندی و دلبستگی آنان را به انقلاب مستحکم تر کند و باید بر این مهم با دقت و فراست همت گماشت.

احمدی در ادامه بر مشارکت دانش آموزان در ویژه برنامه های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: نشاط ، پویایی و معرفت افزایی از جمله اهدافی است که در این برنامه ها باید لحاظ شود.

وی میهمانی لاله ها و غباررویی گلزار مطهر شهدای دانش آموز و فرهنگی ، برگزاری یادواره شهدای فجر آفرین ، مسابقه کتابخوانی با موضوع تاریخ انقلاب اسلامی ، تجلیل از مقام شهدای دانش آموز و فرهنگی ، برنامه ختم قرآن در 10دقیقه ، افتتاح مرحله شهرستانی مسابقات قرآن و عترت ؛ گفتمان های انقلابی در مدارس و دهها برنامه متنوع دیگر را از جمله اقدامات آموزش و پرورش در ایام الله دهه فجر امسال برشمرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =