پِلِی اِی‌بِلز گوگل چیست؟ خبر خوش برای توسعه‌دهندگان گیم

گوگل ابزاری جدیدی به نام پِلِی ای‌بِلز / Playables ساخت.

به گزارش خبرآنلاین، مدیران گوگل در کنفرانس توسعه‌دهندگان گیم / GDC 2017 در سان‌فرانسیسکو پرده از ابزار جدید خود به نام پلی ای‌بِلز برداشتند که کمک بزرگی به این صنعت در حوزه تبلیغات آنلاین می‌کند.

گیم سازان با استفاده از این ابزار قادرند فایل‌های تبلیغاتی کوچک روی سایت بسازند که کاربرهم زمان با دیدن تبلیغ، قادر به پلی کردن گیم داخل تبلیغ هم باشد.

بدین ترتیب ممکن است در یک سایتی با یک تبلیغ بازی مواجه شوید که بدون اینکه صفحه جدیدی باز شود روی همان فایل بتوانید گیم بازی هم کنید.

فرمت ساخت فایل موردنظر به‌اصطلاح ad-format است و گیم سازان می‌توانند تبلیغات اینتراکتیو در سایز کوچک را برای گیم های اندرویدی بسازند (فعلاً) و بعداً این ابزار برای سایر پلتفرم‌ها نیز توسعه خواهد یافت.

درواقع گیم هایی ساخته می‌شوند که درواقع تبلیغاتی بوده و قابل بازی کردن هم هستند و لینک به مرجع اصلی می‌شوند و کاربر می‌تواند ادامه گیم را روی محیط اصلی انجام دهد. بنابراین کاربران می توانند قبل از خرید، گیم را بازی کرده و در صورت ایجاد علاقه آن را بخرند.
 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 642114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحیدرک IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
    2 0
    البته چون تحریمیم به ما ربطی نداره