مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نهاد انقلابی نسبت به بیمه اجتماعی یک هزار و ۶۱۳ خانوار اقدام کرده که از این تعداد ۷۹۰ مورد خانوار زنان سرپرست است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازیاسوج،فرید محبی ظهر امروز در نشست با برخی از مددجویان نیازمند اظهار داشت: یک میلیارد و۵۸۳ میلیون تومان برای حق بیمه تأمین اجتماعی هزار و ۶۱۳ خانوار از زنان سرپرست و مجریان طرح های‌ اشتغال کمیته امداد استان در سال ۹۶ پرداخت شد.

وی با بیان اینکه این نهاد مددجویان خود را در دو سر فصل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال زایی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار می‌دهد، عنوان کرد: یک میلیارد و ۵۸۳ میلیون تومان برای حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان در ۹ ماهه امسال پرداخت شد.

محبی تعداد مددجویان مشمول بیمه تأمین اجتماعی را هزار و ۶۱۳ خانوار بیان کرد و افزود: از این تعداد، ۷۹۰ خانوار زنان سرپرست و باقی مجریان طرح‌های‌ اشتغال هستند.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح بیمه تأمین اجتماعی مددجویان، تلاش برای توانمندی و ارتقاء سطح اعتماد به نفس، امید به آینده‌ای بهتر و حفظ منزلت اجتماعی آنان است، ادامه داد: با ارائه خدمات بیمه تأمین اجتماعی، مددجویان از مزایای بازنشستگی، از کارافتادگی، فرانشیز درمانی و سایر موارد بهره‌مند می‌شوند.

محبی در زمینه طرح‌های اشتغال مشمول بیمه اجتماعی یادآور شد: در صورت فعال نبودن طرح، بیمه این مجریان قطع شده و برای راه‌اندازی مجدد مهلت ۶ ماهه تا یک‌ساله داده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: پس از اجرای طرح از سوی مجریان، این افراد به شعب تأمین اجتماعی معرفی‌شده و هر سه ماه یک‌بار حق بیمه آن‌ها به این شعب واریز می‌شود.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 741652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =