تسنیم نوشت:

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که از واگذاری واحدهای مسکن مهر بدون امکانات زیربنایی جلوگیری می‌کنیم، گفت:‌ بخشنامه‌ای نیز در این زمینه وجود ندارد و بحث مذکور فقط در حد حرف بوده است.

احمد اصغری مهرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خصوص تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان بدون امکانات زیربنایی، اظهار کرد: با این راهکار مخالف هستم، چراکه واحدی را می‌خواهیم به مردم تحویل دهیم باید خدمات زیربنایی داشته باشد. در غیر این صورت بعد از دو هفته اعتراض می‌کنند و می‌گویند واحدی را بدون آب و برق به ما تحویل داده‌اند.

وی با تاکید بر این‌که راهکار تحویل پروژه‌های مسکن مهر بدون آب، برق و فاضلاب درست نیست، تصریح کرد: این مسئله را قبول نداریم و تحویل واحدهای مسکن مهر بدون امکانات زیربنایی اجرایی نخواهد شد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، خاطرنشان کرد: موضوع فروش اقساطی مسکن مهر فاقد امکانات زیربنایی در بانک مسکن مطرح شد ولی در کل این راهکار به نفع مردم نیست. باید تلاش کنیم مردم بتوانند دفترچه قسط را دریافت کنند چراکه با توجه به استمهال سه سال بازپرداخت تسهیلات مسکن مهر، اقساط پرداختی از سوی مردم به پروژه‌های طرح مذکور برمی‌گردد و به ساخت‌وساز سرعت می‌دهد.

مهرآبادی با تاکید بر این‌که برای تحویل واحدهای مسکن مهر بدون امکانات دستورالعملی وجود ندارد، بیان کرد: بخشنامه‌ای نیز در این زمینه وجود ندارد و بحث مذکور فقط در حد حرف بوده است.

وی تاکید کرد:‌ تا زمانی که انشعاب آب، برق و فاضلاب واحدهای مسکن مهر تامین نشود از واگذاری آنها به متقاضیان جلوگیری خواهیم کرد.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    3 3
    مسكن ساختيم تمام شده است أب و برق و ... ندارد بايد به اين مديريت جايزه نوبل داد و تمامي كشور هاي عقب مانده مانند امريكا و اروپا و ... دانشمندانشان را بفرستند و از اين علم جديد بهره ها برنند و از ان در جهت خدمت به مردمان خود استفاده نمايند