طی حکمی از سوی معاون رئیس جمهور، نماینده مردم یزد در مجلس هشتم شورای اسلامی و رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد طی سال های 1386 - 1381 بعنوان معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در این حکم آورده است: 

بسمه تعالي

برادر ارجمند جناب آقاي علی اکبر اولیاء

باسلام
با توجه به شایستگی، تعهّد و تجارب ارزشمند شما در امور قانونگذاری، مدیریت های اجرایی و برنامه ریزی، به موجب این حکم، شما را به عنوان «معاون سرمایه انسانی» سازمان اداری و استخدامی کشور منصوب می نمایم.

مأموریت اصلی آن معاونت اجرای برنامه مدیریت منابع انسانی از برنامه جامع اصلاح نظام اداری و اولویت اقدامات آن معاونت، برنامه ریزی برای کاهش نیروی انسانی دولت، ارتقاء بهره وری و بهسازی کارکنان، مدیریت مطلوب و بهینه نظام های پرداخت و مدیریت مشاغل و کمک به ارتقاء فرهنگ سازمانی در دستگاه های اجرایی می باشد و لازم است مساعی خود را در جهت تحقق مأموریت و اولویت های یادشده در راستای برنامه های مصوب دولت تدبیر و امید و نظرات ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران مبذول نمایید.

امید است با بهره گیری از رهنمودها و سیاستهای کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و اتکاء به خداوند سبحان در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =