معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان گفت: اجرای طرح «پنجره واحد»، از جمله اقدامات بسیار مهم و زیربنایی در راستای ارائه خدمات به بخش سرمایه‌گذاری است که این مهم در مرکز خدمات سرمایه‌ گذاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، تدوین شده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ فرامرز نیک ‌سرشت در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، افزود: حداکثر مهلت پاسخگویی به سرمایه ‌گذاران در طرح پنجره واحد 39 روز تعیین شده است و مسئولیت پاسخگویی در زمان مقرر در این فرآیند، بر عهده مدیران دستگاه ‌های اجرایی است که باید با توجه به زمان لازم جهت تسهیل امور، در اسرع وقت نسبت به پاسخگویی در این خصوص اقدام نمایند.
نیک ‌سرشت با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای اداری استان، کلیه دستگاه‌ های اجرایی، مکلف‌ اند تا پایان دی ‌ماه، فرآیند بین دستگاه ‌های اجرایی مرتبط با سرمایه‌ گذاری را جهت استقرار در سیستم پنجره واحد به مرکز خدمات سرمایه ‌گذاری تحویل نمایند، ادامه داد: مرکز خدمات سرمایه‌ گذاری نیز مکلف است هر 3 ماه یک بار گزارش دستگاه‌ های اجرایی در خصوص پنجره واحد را به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان ارائه دهند. همچنین سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان باید ساز و کار تاثیر روند پاسخگویی دستگاه‌ ها را در ارزیابی سالانه دستگاه‌ ها لحاظ نماید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان، طراحی و راه‌اندازی سامانه آماری اقتصادی-مالی استان را یکی دیگر از اقدامات و خدمات ارزشمند اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه این طرح، حاوی بخش‌ های بسیار مفید و ارزشمند بوده که نیازمند تغذیه داده ‌های اولیه است، لذا انتظار می ‌رود دستگاه ‌های اجرایی استان، همکاری لازم را در جهت فعال سازی این سامانه به عمل آورند.
وی گفت: ارائه 155 میلیارد تومان تسهیلات طی 3 ماه، اقدامی ارزشمند و قابل تحسین از سوی بانک های عامل است. البته اگر محدودیت، ممنوعیت و معذوریتی برای بانک ‌ها در پرداخت تسهیلات وجود دارد، این امر باید به شورای هماهنگی بانک‌ ها اعلام شود تا ضمن پیگیری و اخذ مصوبه‌ های مورد نیاز، بتوان راه حلی برای رفع این محدودیت‌ها پیدا کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =