شاخص ۲۴ ساعت گذشته کیفیت هوا ۱۴۳ و ناسالم برای گروه‌های حساس است. تصویر زیر نشان دهنده حجم آلودگی تهران در روز جاری است که از ارتفاعات توچال گرفته شده است. منبع عکس: شرکت کنترل کیفیت هوای تهران

ادامه آلودگی هوای تهران تا چهارشنبه

ایرنا نوشت: مدیر کل پیش بینی هواشناسی کشور گفت: با سکون نسبی هوا و افزایش آلاینده های جوی و تداوم حاکمیت شرایط ناسالم، آلودگی هوا در تهران تا روز چهارشنبه این هفته ادامه خواهد یافت.

احد وظیفه افزود: هم اکنون آلودگی هوا برای گروه های حساس، ناسالم است و به تدریج با افزایش آلاینده های هوا در تهران، برای همه مردم، ناسالم خواهد بود.

وی گفت: امروز، شاخص آلودگی تهران به عدد 143رسیده و پیش بینی می شود با انباشت آلاینده ها، شاخص آلودگی به 130 نیز کاهش یابد.

وی با بیان این که از روز پنجشنبه به تدریج از میزان آلودگی هوا در تهران کاسته خواهد شد، گفت: با وزش باد در روز پنجشنبه، جمعه و شنبه و بارندگی ضعیفی که پنجشنبه در تهران خواهیم داشت، هوا به تدریج سالم می شود.

وی اظهار داشت: هم اکنون شهرهای تبریز، ارومیه، تهران، اراک و اصفهان آلودگی بالایی دارند و با ورود یک سامانه بارشی از شمال غرب کشور در چند روز آینده، بارش باران در استان های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان به تدریج زاگرس مرکزی، آغاز می شوند که در ارتفاعات این مناطق، بارش ها به صورت برف خواهد بود.

4242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =