تشریفات تجمل گرایی نیست ؛معرفی فرهنگ است

مدرس و سخنران تشریفات سازمان ملل متحد گفت: هر ایرانی باید نماینده شایسته دین و تمدن وصنعت گردشگری ایران باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران،رئیس پیشین تشریفات نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد درمراسم اختتامیه جشنواره رستوران محبوب در مازندران افزود:ما با رفتارمان به گردشگران می گوییم که چه تمدن و مذهبی داریم .هرایرانی نماد هویت فرهنگی کشور است.

علی‌محمد بیدار‌مغز اظهارداشت:تشریفات تجمل گرایی نیست ،بلکه معرفی شایسته و درست داشته های فرهنگی ماست.
سخنران و مدرس تشریفات کاربردی افزود: حرف زدن، لباس پوشیدن، و نحوه رفتار و گفتار به نمایش گذاشتن فرهنگ ایرانی و اسلامی محسوب می شود.

بیدار‌مغز بیان کرد: برای جذب گردشگر رانندگان تاکسی، کارکنان پذیرش هتل‌ها، ماموران اداری مرتبط با گردشگران و ... باید آداب تعامل با گردشگران را آموزش ببینند و اداب ارتباط تاثیر گذار با میهمان را بیاموزند.

دبیر سوم سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو از ایران به عنوان مقصد پرجاذبه ای یاد کرد که می تواند مقصد سفر بسیاری از مردم جهان باشد افزود:برای تحقق این مهم باید
مواردی مانند آداب‌ورسوم، غذاها، صنایع‌دستی، سوغات و ... حفظ شود.
وی در ادامه به نقش لبخند،رفتار جذاب ،دکوراسیون داخلی و خارجی و تزیین و کیفیت غذا در جذب پایدار مشتری در یک رستوران اشاره کرد و گفت:رستوران تنها محل صرف غذا نیست و باید ارامش و حس خوشی را به مشتریان منتقل کند.
در ادامه این مراسم از
مجموعه تجاری و تفریحی دنیای آرزو ساری ،شرکت زمزم،شرکت کاله، حاج محسن امل ، آریاجاده هراز ، رستوران شاندیز مشهد ایزدشهر ، حاج مهرداد بابل ، میزبان بابلسر . آیلار چالوس به ، کشتی رامسر، شالی ساری ،حاج حسن ساری ، ستاره نو ساری، قصر ، کافه رستوران سو ، چلوجوجه بی نظیر گلوگاه سلمانشهر ، نرگس خاتون نوشهر ، رستوران و فودکورت راه چوبی محموداباد ، رستوران حاجی حبیبی ، رستوران نماشون ، و همچنین مجموعه رستوران های اکبرجوجه به عنوان حامیان و رستورانهای محبوب مازندران تجلیل شد.

اولین جشنواره تخصصی "رستوران محبوب من " در مازندران در روزهای 25 و 26 مهرماه پذیرای فعالان صنعت رستوران و گردشگری بود.
جشنواره ای که با نمایشگاه موادغذایی,تجهیزات رستورانی و صنایع وابسته نیز همراه بود.

معرفی رستوران های برتر مازندران براساس نظرسنجی مردمی,اشنایی با روشهای جذب گردشگر در صنعت رستوران و مشتری مداری,راهکارهای نوین برندینگ و مارکتینگ واشنایی با اداب میربانی و تشریفات ازجمله اهداف این جشنواره عنوان شده بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =